2021-01-01 10:00:38

REDKEN MUSE - válj múzsává fodrászod által

A Redken márkát világszerte úgy ismerik, mint a divatot diktáló, a városi stílust megformáló brand, mely vezető szerepet tölt be a professzionális hajápolók és szolgáltatások piacán. Magyarországon is kirobbanó lendületre számíthatunk ettől a márkától, amely egyre több fodrász látókörében jelen van. Amiért hozzánk különösen közel áll: egyediséget, lehengerlő teljesítményt biztosít minden fodrász partnere számára, kiemelt figyelem mellett. 

 

Egy rendhagyó projekt, ami nemzetközi mintára, ám kizárólag hazai szereplőkkel valósult meg. A Redken Muse fotókampány arra hivatott, hogy felhívja a figyelmet: a múzsa a vendég, aki megihleti a fodrászt és egy könnyen kezelhető, megannyi változatos és új anyagot tartalmazó rendszerrel bárki igazi díva lehet egy tökéletes, személyre szabott frizura által. Tarts velünk, ismerd meg a Redken filozófia páratlan világát a Muse kollekción keresztül! 


redken_muse_valj_muzsava_fodraszod_altal_redken_termekek

Redken- az egyediséget kereső fodrászszalonok választása

“ A vendégek szemében a Redken termékek egy professzionális, luxus, de mégis elérhető kategóriát képvisel a szalonokban. Keresik és egyben örömmel választják a Redken fodrászokat. 

 

Női vendégek körében abszolút siker hajszínváltoztatás esetén a Chromatics festék és a SEQ színező, otthoni ápolás tekintetében pedig sokszínű kínálatunkból fodrászaink minden vendégnek tudnak egy személyre szabott, egyedi hajápolási rutint összeállítani. 

 

A férfiak a Redken Brews portfóliójában egy igazán karakteres, egyedi férfias csomagolású termékkínálattal találkozhatnak. A férfi vendégek például nagyon szeretik, hogy a samponok és hajformázó waxok esetében széles kínálatból tudnak választani, nem csak egy megoldást kínálunk, hanem mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő terméket. Összességében elmondhatjuk, hogy a Redken évről évre nagyobb elégedett vásárlói körrel rendelkezik, akár a szakmai, akár a vendégoldalt tekintjük.

 

A tengerentúlon Amerika egyik vezető professzionális márkájáról beszélhetünk, így ott a Redken elképesztően felkapott, népszerű és igazán ismert. Magyarországon – hála azoknak a szakképzett fodrászoknak, akik a Redkennel dolgoznak – egyre keresettebb a márka és leginkább azok a szalonok választják, akik egyediségre törekedve lépnek ki a sablonosság világából.  Erősségünk, hogy ismerjük fodrász partnereinket és a bennük rejlő tehetséget, melynek teret engedünk együttműködéseink során. Mi magunk is keressük a különböző lehetőségeket, melyekbe időről időre más-más szakembereket vonunk be.“- Ladoniczki Márta, a Redken magyarországi Üzletfejlesztője.

Ladoniczky marta_redken_bwnet
 

Valódi érzelmek, 4 merőben eltérő személyiség által-  fókuszban a Redken a közösségi média felületein 

A Redken márka elsődleges szempontnak tartja, hogy minél szélesebb körben, hitelesen továbbadhassa legfrissebb híreit, újdonságait az ország egész területén azoknak, akik tájékozódni kívánnak az aktuális frizura trendeket illetően. Ezért szoros együttműködésben dolgoznak 4 olyan hazai influencerrel, akik személyiségük miatt különlegesek és passzolnak a Redken márka által képviselt filozófiához. A lányok közösségi média tevékenységüknek köszönhetően földrajzi korlátok nélkül el tudják juttatni a Redkennel kapcsolatos híreket, újdonságokat. Miért igazán hitelesek? Mert évek óta Redken szalonokba járnak és a Redken otthoni hajápoló termékeit használják, így egy kiforrott, releváns tapasztalatuk van. 

 redken_muse_valj_muzsava_fodraszod_altal_redken_termekek_bwnet_

Bemutatkoznak a Redken csodás influencerei- ők a Redken Muse

A Redken Muse magabiztos, céltudatos, életvidám, pezsgő, lendületes hölgyekből áll, akik az élet különböző területein fáradhatatlanul energiával töltik be a teret. Ismerd meg őket!

redken_muse_valj_muzsava_fodraszod_altal_redken_termekek_lolapatridge

@lolapatridge nyüzsgő, pörgős egyénisége nagyon jól tükrözi a Redken amerikai életérzését. Utazásai során nagyon sok káros hatás éri tincseit, viszont a Redkennek köszönhetően ezek az időjárási tényezők nem roncsolják a haját, nem fakítják hajszínét.     

 redken_muse_valj_muzsava_fodraszod_altal_redken_termekek_nnoemi

@nnooemi a természetesség jegyeit képviseli. Két gyönyörű kislány édesanyjaként egy saját márkát álmodott és valósított meg. Céltudatossága, sokszínűsége és letisztult stílusa nagyon jól képviselni a Redken márkát. Hajápolási rutinja rohanós mindennapjai mellett átalakultak, de a megfelelő termékek használata mellett hajszíne és megjelenése hosszú ideig kifogástalan lehet.  

 redken_muse_valj_muzsava_fodraszod_altal_redken_termekek_szonjus

@szonjus Szonja bája, nőiessége és határozottsága tökéletesen megtestesíti azt az erőt, ami a Redkenben is lakozik. Szonja senior légiutaskísérőként dolgozik, munkája pedig megköveteli, hogy haja tökéletes, rendezett kontyban legyen, ami miatt még nagyobb odafigyelést igényel a haj szerkezetének megóvása. Szonja a Redken termékeivel nem csak a konty egész napos makulátlan megjelenését tudja biztosítani, hanem a szalon- szolgáltatásoknak és az otthoni ápolásnak köszönhetően a hajszerkezete sem sérül.  

 redken_muse_valj_muzsava_fodraszod_altal_redken_termekek_nagyziti

@nagyziti lazaság, lendület, életkedv, pezsgés – ezek a jelzők illetik Zitát talán a legjobban. Zita táncos-koreográfusként állandó mozgásban van, hajszínét pedig nagyon szereti változtatni és mindig valami újat kipróbálni.  Ez a karakteres stílus a minőségi munkával társulva hűen visszaadja a Redken életérzését! A gyakori hajszínváltoztatás és a sok edzés miatt Zita is nagy figyelmet fordít hajának állapotára.    

 

REDKEN MUSE- amikor a múzsa megihleti a művészt, avagy a vendég a fodrász legvalódibb inspirációja 

“A mi szívünknek is egy különleges projekt volt a Redken Muse fotózás megvalósítása. 

 

A Redken Muse fogalma Amerikából származik. Amikor egy múzsa megihlet egy művészt, létrejön egy gyönyörű alkotás. Ezt az érzést tükrözi a Redken Muse kollekció, hiszen a 4 csodás lány a szépségükkel és karakterükkel ihletet adnak a fodrásznak, aki a személyiségükhöz passzoló frizurát készíti el. 

 

A fotózás képeivel szerettünk volna kedveskedni a mi Múzsáinknak, a 4 Redken influencer lánynak, valamint inspirációs ötletet nyújtani meglévő szakembereinknek, és bemutatni egy új oldalát a márkának azoknak a fodrászoknak, akik ismerkednek velünk. Bemutattuk, hogy a szőke szín milyen sokféleképpen lehet változatos. 

 

A fotózás megszervezése és lebonyolítása Szöllősi Sándor Dalma érdeme, a fotókat Karsay Katalin készítette, a frizurákat Szücs Krisztián alkotta, a sminket Pohorelli Betti készítette, a ruhákról pedig Bendes Bianka gondoskodott.  “- árulta el Ladoniczki Márta.

redken_muse_valj_muzsava_fodraszod_altal_redken_termekek_bwnet_hu 

Elválaszthatatlan kapocs- szakmai elköteleződés a Redken sokoldalúsága mellett

A nagy találkozás története- Szücs Krisztián fodrász, Redken Pro Influencer

“Tanulmányaimat Debrecenbe végeztem, majd a tudásvágy és a szakmai elhivatottság Budapestig repített. Egy szalonhálózat szakmai vezetőjeként ismerkedtem meg a L’Oréal  céggel, ahol oktató- fodrászként tevékenykedtem. Innen az élet tovább vitt, felkértek egy REDKEN referencia szalon szakmai és oktatási vezetésére. 

 

Szakmám során itt találkoztam a REDKEN családjával, ami később életem eddigi legnagyobb élményeit biztosította. Nemcsak a külföldi képzésekre, nemzetközi oktatókkal való közös munkára, hanem a mindennapok szakmai kihívásainak gyors, egyszerű és könnyen kivitelezhető problémamegoldásra is gondolok. Egy olyan szakmai világra, amiben nem kell „agyalni,” hogy a végeredmény tökéletesen illeszkedjen a vendégeim és az én elképzelésemhez is. Ez a márka egy profi, könnyedén személyre szabható, hihetetlen minőségű anyagokat dobott a piacra. 

 

Ennek talán egy nagyon jó példája a REDKEN MUSE fotózás, ahol márkánk képviselői személyiségének, karakterének és belső szépségüknek megjelenítése volt a cél. Ennek a fotózásnak részemről a legnagyobb üzenete, hogy bebizonyította lehetsz te két gyerekes anyuka, profi táncos, légiutas-kísérő vagy tehetséges marketinges a REDKEN kihozza belőled a szupermodellt. “- Szücs Krisztián. 

redken_muse_valj_muzsava_fodraszod_altal_redken_termekek_bwnet_hu  

Egy dinamikus márka, ahol sosem múló erő a fodrászokkal kialakított kapcsolat  

A fodrászok életében a 2020 egy megpróbáltatásokkal teli, erőt próbáló év volt. Erre reagálva a Redken elsődleges célja a meglévő partnerek, szalonok maximális támogatása volt. Szükséges volt újragondolni  az oktatási felépítést, célokat, stratégiát. A L’Oreal Access felületének köszönhetően sikeresen bővítették az online oktatásokat. A Lorealproshop felülete pedig lehetőséget adott a partnereknek a szalon menedzselés és rendeléskezelés komplexitására. 

 

Egy folyton változó időszak közepette is óriási dobás volt a Redken Brews férfi vonal terjeszkedése, ami által nagyon sok új szalonba jutott el és jelent meg a márka. Rendkívül tehetséges szakemberek csatlakoztak a Redken fodrászainak körébe. A MUSE projekt megszervezése és megvalósítása egy nagyszerű része volt az előző évnek, ami páratlan előkészítése volt a készülőben lévő különleges újdonságoknak, meglepetéseknek és eseményeknek, melyekkel  a Redken készül meglévő és új fodrászai számára. Egy biztos, még sokat fogunk hallani Róluk!

 

 

Csatlakozz Facebook oldalunkhoz

Online Időpontfoglaló Rendszer és Szalonszoftver Komplex Ügyviteli Megoldásokkal_bwnet

Kövess minket az Instagramon

 

Online Időpontfoglaló Rendszer és Szalonszoftver Komplex Ügyviteli Megoldásokkal