Lehetőségek és újdonságok- Heiszler Ivett a sikerről és a Schwarzkopf Professional márkáról

A Heiszler fodrász szalon Budapest egy csendes, fás és kávézókkal teli részén, a Pozsonyi utcában található a 13. kerületben. Már a környezet magával ragadja az ide látogatót és mikor belép a vendég a szalonba egy hasonlóan mesés világ tárul elé. A falak zöld színe egyszerre nyugtat és energizál, a tisztaság, növények egyszerre keltik a luxus és a természetközeliség élményét. A szalon minden pontjából árad a szakértelem és az elegancia.

Heiszler Ivettel a szalon megálmodójával beszélgettünk, aki egyéni vállalkozóból lett - már egy 10 főt is meghaladó- sikeres fodrászszalon tulajdonosa és szakmai vezetője. A szalon kisugárzásában teljesen egyezik az ő profizmusával és kiegyensúlyozottságával, a fodrászok viselkedése és hozzáállása pedig olyan, mint a vezetőjüké. Minden mozzanatukban profik.

Ivettet tanulásról, fejlődésről, sikerről kérdeztük. Azt vallja, hogy minden mozaik darabnak a helyén kell lennie ahhoz, hogy valódi eredményeket érjünk el. Így került kapcsolatba és hagyta, hogy lenyűgözze őt magát és kollégáit is a Schwarzkopf Professional márka.

A Heiszler fodrász szalon Budapest egy csendes, fás és kávézókkal teli részén, a Pozsonyi utcában található a 13. kerületben. Már a környezet magával ragadja az ide látogatót és mikor belép a vendég a szalonba egy hasonlóan mesés világ tárul elé. A falak zöld színe egyszerre nyugtat és energizál, a tisztaság, növények egyszerre keltik a luxus és a természetközeliség élményét. A szalon minden pontjából árad a szakértelem és az elegancia.<br />
<br />
Heiszler Ivettel a szalon megálmodójával beszélgettünk, aki egyéni vállalkozóból lett - már egy 10 főt is meghaladó- sikeres fodrászszalon tulajdonosa és szakmai vezetője. A szalon kisugárzásában teljesen egyezik az ő profizmusával és kiegyensúlyozottságával, a fodrászok viselkedése és hozzáállása pedig olyan, mint a vezetőjüké. Minden mozzanatukban profik.<br />
<br />
Ivettet tanulásról, fejlődésről, sikerről kérdeztük. Azt vallja, hogy minden mozaik darabnak a helyén kell lennie ahhoz, hogy valódi eredményeket érjünk el. Így került kapcsolatba és hagyta, hogy lenyűgözze őt magát és kollégáit is a Schwarzkopf Professional márka.

 

heiszler szalon, heiszler ivett, schwarzkopf professional_bwnet 5.jpg

 

Miért döntöttél úgy, hogy kipróbálsz egy új professzionális fodrászati márkát a szalonodban?

Egy olyan csapat vezetője vagyok, melynek tagjai rendkívül nyitottak az újdonságra és igénylik is azt. Úgy éreztem, hogy valami lendületes, innovatív  dologgal kell feldobni a mindennapi munkánkat, a szalon életét és az oktatásban is valami újdonságra vágytunk.

heiszler szalon, heiszler ivett, schwarzkopf professional_bwnet

 

Miért esett választásod a Schwarzkopf Professionalra? Melyik termékcsalád győzött meg leginkább?

Nagyon hosszú út volt, mire erre a döntésre jutottam. Az első meghatározó élményem a Schwarzkopf Professional-al Antony Whitaker budapesti előadása volt 2017. április 2-án. 

A második pozitív impulzus 2018.02.18-án egy BlondeMe Night volt. Ott volt szerencsém megismerni Szofrán Zsolt munkáját és személyét, melynek során  még egy lépéssel közelebb került a márka a szívemhez.

Elsőként a BlondMe termékeit próbáltuk ki, ami hihetetlen szabadságot ad a szőke színek festésében.

A választásomat a kiválóan működő termékek mellett az is befolyásolta, hogy a cég mindenben rugalmas és együttműködő. Hálás vagyok, hogy kiemelkedő szerepet tölthetünk be a Schwarzkopf Professional életében Color Influencerekként is.

heiszler szalon, heiszler ivett, schwarzkopf professional_bwnet.jpg

 

Mit jelent számodra az Influencer csapatban dolgozni?

Számomra ez egy nagyon nagy elismerést jelent, hogy egy csapatban dolgozhatunk  kiváló szaktudású kollégákkal  és egyben visszaigazolást, hogy jó irányba tartok. Egy nagy szakmai lehetőségként, kihívásként és motivációként tekintek erre az eseményre.

 

Ki a példaképed?

Antony Whitaker a példaképem. Könyvei számomra olyanok, mint egy Biblia. Rengeteget tanultam tőle arról, hogy hogyan lehet jól vezetni egy szalont és hiszem, hogy sok szakmai sikeremhez hozzájárult már.

heiszler szalon, heiszler ivett, schwarzkopf professional_bwnet 4.jpg

 

Hol látod magad 5 év múlva? 

Az 5 éves tervemben benne van még egy szalon nyitása, vagy a jelenlegi bővítése, ugyanis tanulókat is foglalkoztatok és rendkívüli tehetségekhez van szerencsém, akiket nem akarok elengedni. Szeretném megtalálni az egyensúlyt a munka a magánélet a tanulás és a tanítás között.

 

Hogyan képzed, motiválod a dolgozóidat?

Szalonon belül  hetente tartok modellezős napot, melyeken a tanulók és fodrászok is részt tudnak venni. Ezenkívül külföldi és belföldi szakmai rendezvényeken és oktatásokon is részt veszünk és rendszeresen külsős oktató fodrász tart képzést nálunk  szalontréning formájában.

A szakmai motiváció fenntartása az egyik legfontosabb dolog számomra. Mivel én is aktívan dolgozom kollégáim mellett- látom, ha vannak szakmailag fejlesztendő területei valakinek és ezt  tréningekkel, tanácsokkal ellensúlyozzuk. Igyekszem megtalálni, hogy ki miben erős és mit csinál szívesen. Erre a képességére építem  fel a szalonmunkát a számára. Hiszem, hogy mindenki  abban tud igazán jól teljesíteni, amiben erős és amit szeret csinálni. Vagy, ha pl. valakit a versenyzés motivál, akkor arra buzdítom és támogatom benne. Paréj Kinga így nyerte meg az OSIS+ Made To Create verseny hazai fordulóját Avantgarde kategóriában. Azóta is a föld fölött lebeg a boldogságtól.

Nagy segítségemre vannak az Influencer napok is a kollégák motiválásában, hiszen egy ilyen alkalom után rengeteg élményt viszünk haza és a szalonmunkában is szárnyalunk.

osis made to create, schwarzkopf professional, online időpontfoglaló program_bwnet3.jpg

 

Miben látod a továbbértékesítés titkát?

A fodrászok fejében át kell állítani a fogalom jelentését. Nem szabad, hogy azt érezzék, hogy „EL KELL ADNI” termékeket.  Meg kell érteniük, hogy a vendégnek fontos, hogy a számára legmegfelelőbb hajápolókat tudja otthon használni, mert ez megkönnyíti az hajformázást is számára, mely sikerélmény lesz neki és ezzel  bizalma is megnő felénk. 

Vendégeinknek szalonlátogatása során folyamatosan beszélünk arról, hogy mit használunk a hajukra és szemléltetjük a termékek hatását. Megmutatjuk, hogy  hogyan és mennyit használunk belőlük, hogy lássák, hogy ezt otthon is könnyedén kivitelezhető.

heiszler szalon, heiszler ivett, schwarzkopf professional_bwnet 5.jpg

 

Miben látod a valóban sikeres fodrászüzlet titkát?

Úgy gondolom rengeteg apró és döntő tényezőből áll össze egy sikeres szalon működése. Nem titkolom, hatalmas erőfeszítésembe és rengeteg munkámba telik, hogy a legalapvetőbb dologtól (pl. tisztaság), az egészen extráig (pl. vendégek részére szórakoztató események létrehozása) minden tökéletesen működjön a szalonban. Azt vallom, hogy ha a 100%-ból csak egy pici is hiányzik, akkor nem tudunk sikereket elérni.  Ennek ellenére természetesen van, hogy nálunk is porszem kerül a gépezetbe, nem vagyunk tévedhetetlenek.

 

Továbbá azzal is tökéletesen tisztában vagyok, hogy ha egy szalonban valami nem működik, az nem az alkalmazottak hibája. A vezető azért van, hogy  szabályokat állítson fel, amiket következetesen be is tartat (és ő maga is betart!), minden hibát korrigáljon és minden gyengeséget a lehető legmagasabb szintre fejlesszen.

 

Talán az a mi titkunk, hogy a csapatom tagjai közötti tökéletes a kapcsolat és hogy minden egyes kollégám maximálisan motivált, elhivatott szakember, akiknek a munkája a hobbija is . Ezzel azt tudjuk elérni, hogy egy olyan légkört teremtünk, ahova a vendégek szívesen jönnek be és szívesen térnek vissza hónapról hónapra.

 

 

Kövess minket a Facebook is!

BWNet Magyarország