Make It You – a Wella kampány, ami az önazonosság szépségét ünnepli
A kampány alapja a professzionális fodrászok és az általuk átalakított vendégek közötti egyedülálló kapcsolat.
„A Wella Professionalsnél a fodrász állt mindig minden tevékenységünk középpontjában.” – mondja Marlene Lotter, a Wella Company globális márkaigazgatója. „A Make It You kezdeményezéssel arra invitáljuk a fodrászokat és a vendégeket egyaránt, hogy a szépséget a saját értelmezésük szerint határozzák meg. Ez egy kampány, amely a kreativitásból, az együttműködésből és a hitelességből született.”
Mindezt nemzetközi művészcsapatuk keltette életre, akik híres fodrászok és Wella Professionals nagykövetek, mint Nikki Lee, Romeu Felipe és James Earnshaw. A Make It You valódi történeteket, igazi szakmai szenvedélyt és azt a kreativitást mutatja be, amely a hajkultúrát élteti. A Wella Professionals emellett együttműködik az ausztrál influenszerrel, Maria Thattil-el, akinek hangja tovább erősíti a kampány üzenetét: vállald önmagad, bátran és kompromisszumok nélkül.
A ragyogás új dimenziója – bemutatkozik az Ultimate Repair megújult kollekciója
A Wella áttörő hajápoló kollekciója, az Ultimate Repair, most megújult, prémium csomagolással és szabadalmaztatott technológiával, amely mélyreható, látható átalakulást eredményez, készen áll, hogy belépjen a Wella Professionals következő fejezetébe. Az Ultimate Repair minden hajtípus számára ajánlott, és professzionális tudományos háttér támogatja. A termék akár 99%-kal csökkenti a hajtöredezést, erősíti, kisimítja és visszaadja a haj ragyogását, akár 12-szer simább eredményt biztosítva¹.
Csatlakozz a változáshoz – fedezd fel a Wella új korszakát!
A világ első számú szalonfesték márkájaként² a Wella Professionals ebbe az új korszakba a legmodernebb technológiával, szakértelemmel és nyitottsággal lép be, hogy tovább fejlődjön. A Make It You több, mint egy kampány, ez egy felhívás a változás elfogadására, az egyéniség kifejezésére és a határok nélküli alkotásra.
¹ Az ULTIMATE REPAIR Step 3 használata összehasonlítva egy nem kondicionáló samponnal.
² A Kline 2023-as Salon Hair Care tanulmánya alapján, a szalonfesték termékkategóriában a Wella főmárka érte el a legnagyobb amerikai dollárban mért forgalmat.