2025-10-29 10:00:00

A Sebastian Professional megújul, és a „Szakemberek az elsők” pozicionálással új korszakot nyit, hogy inspirálja a fodrászok következő generációját

A Sebastian Professional, a hajformázás úttörő márkája, nagyszabású márkamegújulást indít, amely teljesen új megjelenést és energiát hoz, hűen tükrözve a márka innovatív, trendteremtő DNS-ét a professzionális fodrászvilágban.

Az újrapozicionálás során a Sebastian visszatér alapértékeihez – a professzionalizmus, a művészi kifejezés, az önkifejezés és az egyediség hangsúlyozásával, miközben megújítja csomagolásait, kampányait és digitális jelenlétét, hogy inspirálja a fodrászok következő generációját.

A Sebastian márka 1972-ben, Los Angelesben született, és immár több, mint 50 éve a fodrászok megbízható partnere. A határok feszegetéséről, innovatív vágástechnikáiról, művészi megközelítéséről és a szakmai közösség támogatásáról ismert márka alapelvei végigkísérik a mostani megújulást is, amelyet a „Shape Your World” kampány indít el. A kampány a Sebastian legfontosabb értékeire épít – a provokatív megjelenések, a formabontó technikák és a tiszta művészi önkifejezés ünneplésére.

a_sebastian_professional_megujul

Kreatív szabadság, határok nélkül – a Sebastian új fejezete

„A Sebastian DNS-ének része számomra az, hogy mindig olyan termékeket hoz létre, amelyek igazi kreatív szabadságot adnak a fodrászoknak. Lehetővé teszik, hogy előhívják a varázslatot, kísérletezzenek a keveréssel vagy a rétegezéssel, és teljesen újraalkotást adjanak a hajnak” – mondja Shay Dempsey  a Sebastian Professional globális művészeti igazgatója. „Mindannyian másként alkotunk – a termékekkel való játékunk tesz igazán egyedivé. A Sebastian lehetőséget ad arra, hogy fokozzuk vagy épp kontrolláljuk a hatást. A hajviseletünk hatalmas szerepet játszik abban, mi az identitásunk. Számomra a haj a divat legkifejezőbb formája. A Sebastian szabadságot ad arra, hogy keverjünk, kísérletezzünk, élvezzük az alkotást, és úgy formáljuk a világunkat, ahogyan csak szeretnénk."

 „Mivel a kreatív átalakulás számomra életforma, rendkívül izgatott vagyok a Sebastian Professional új fejezete miatt” – teszi hozzá Frederic Aspiras, a Sebastian Professional globális kreatív és kulturális igazgatója , a Sebastian Professional globális kreatív és kulturális igazgatója. „A megújulás, amin most végigmegyünk, nem csupán egy márkamegújítás, hanem egy merész evolúció. Hűek maradunk gyökereinkhez, mint a félelem nélküli önkifejezés úttörői, miközben tovább feszegetjük a határokat, hogy választ adjunk az új generáció művészeinek és vendégeinek igényeire.”

„ A Sebastian mindig is a szabályok feszegetéséről és a szépség újradefiniálásáról szólt. A márka megújulása a mai kultúrát tükrözi, amely sokszínű, bátor és a hitelesség által vezérelt,” mondja Aspiras “Újragondoljuk vizuális világunkat, és még nagyobb hangsúlyt fektetünk az inklúzivitásra és az innovációra. Globális és kulturális igazgatóként első kézből látom, hogy a haj mennyire szorosan kapcsolódik az identitásunkhoz. Ez a megújulás a mi üzenetünk: látunk téged, ünneplünk téged, és itt vagyunk, hogy támogassuk kreatív utadat olyan eszközökkel, amelyek éppoly egyediek és határozottak, mint te magad. A Sebastian jövője a félelem nélküli önkifejezésé – és most kezdődik.”

 

a_sebastian_professional_megujul

A márkamegújulással új támogatások érkeznek a szalonokban, többek között:

  • Megújult szalonszemlélet: tanácsadási technikák, amelyek a vendéget helyezik a középpontba, és személyre szabott szalontapasztalatot biztosítanak.

  • Új oktatás: kibővített képzési program, amely fejlett vágási, termékkeverési és styling technikákkal, valamint minden szezonban új lookokkal inspirálja a fodrászokat.

  • Style on Demand: globális trendélmények megteremtése látványos iparági eseményekkel, valamint a fodrászok inspirálása és támogatása világszerte.

  • Új termékinnovációk: a Sebastian közösség kreativitása által inspirált, új megjelenések és trendek születnek.

 

a_sebastian_professional_megujul

Megújult termékvilág, új lehetőségek a szalonokban

Az ikonikus termékek, mint a Dark Oil, a Re-Shaper és a Potion 9 – új megjelenést kapnak, prémium csomagolásban, amely korszerű és kifinomult dizájnnal tükrözi a márka stílusát. A márka innovatív formulái továbbra is hidat képeznek az ápolás és a formázás között, lehetőséget adva a fodrászoknak, hogy személyre szabott termékmixeket állítsanak össze. Az új, célzott vizuális termékmegjelenítési koncepció támogatja a szalonokat abban, hogy ezeket a kreatív kombinációkat vonzóan és inspirálóan kínálják, így a vendégek otthon is könnyedén megalkothatják kedvenc lookjaikat. A kibővített oktatási program további lehetőséget biztosít a szalonoknak, hogy szezonális trendeken és inspiráló megjelenéseken keresztül megszólítsák a vendégeket, növelve ezzel a szalon látogatások gyakoriságát és az otthoni termékvásárlást. A szalonok 2026 elejére új termékinnovációkra is számíthatnak.

 

Fedezd fel a Sebastian Pro világát az Instagram oldalunkon:  @sebastianpro_hungary