Kreatív szabadság, határok nélkül – a Sebastian új fejezete
„A Sebastian DNS-ének része számomra az, hogy mindig olyan termékeket hoz létre, amelyek igazi kreatív szabadságot adnak a fodrászoknak. Lehetővé teszik, hogy előhívják a varázslatot, kísérletezzenek a keveréssel vagy a rétegezéssel, és teljesen újraalkotást adjanak a hajnak” – mondja Shay Dempsey a Sebastian Professional globális művészeti igazgatója. „Mindannyian másként alkotunk – a termékekkel való játékunk tesz igazán egyedivé. A Sebastian lehetőséget ad arra, hogy fokozzuk vagy épp kontrolláljuk a hatást. A hajviseletünk hatalmas szerepet játszik abban, mi az identitásunk. Számomra a haj a divat legkifejezőbb formája. A Sebastian szabadságot ad arra, hogy keverjünk, kísérletezzünk, élvezzük az alkotást, és úgy formáljuk a világunkat, ahogyan csak szeretnénk."
„Mivel a kreatív átalakulás számomra életforma, rendkívül izgatott vagyok a Sebastian Professional új fejezete miatt” – teszi hozzá Frederic Aspiras, a Sebastian Professional globális kreatív és kulturális igazgatója , a Sebastian Professional globális kreatív és kulturális igazgatója. „A megújulás, amin most végigmegyünk, nem csupán egy márkamegújítás, hanem egy merész evolúció. Hűek maradunk gyökereinkhez, mint a félelem nélküli önkifejezés úttörői, miközben tovább feszegetjük a határokat, hogy választ adjunk az új generáció művészeinek és vendégeinek igényeire.”
„ A Sebastian mindig is a szabályok feszegetéséről és a szépség újradefiniálásáról szólt. A márka megújulása a mai kultúrát tükrözi, amely sokszínű, bátor és a hitelesség által vezérelt,” mondja Aspiras “Újragondoljuk vizuális világunkat, és még nagyobb hangsúlyt fektetünk az inklúzivitásra és az innovációra. Globális és kulturális igazgatóként első kézből látom, hogy a haj mennyire szorosan kapcsolódik az identitásunkhoz. Ez a megújulás a mi üzenetünk: látunk téged, ünneplünk téged, és itt vagyunk, hogy támogassuk kreatív utadat olyan eszközökkel, amelyek éppoly egyediek és határozottak, mint te magad. A Sebastian jövője a félelem nélküli önkifejezésé – és most kezdődik.”
A márkamegújulással új támogatások érkeznek a szalonokban, többek között:
-
Megújult szalonszemlélet: tanácsadási technikák, amelyek a vendéget helyezik a középpontba, és személyre szabott szalontapasztalatot biztosítanak.
-
Új oktatás: kibővített képzési program, amely fejlett vágási, termékkeverési és styling technikákkal, valamint minden szezonban új lookokkal inspirálja a fodrászokat.
-
Style on Demand: globális trendélmények megteremtése látványos iparági eseményekkel, valamint a fodrászok inspirálása és támogatása világszerte.
-
Új termékinnovációk: a Sebastian közösség kreativitása által inspirált, új megjelenések és trendek születnek.
Megújult termékvilág, új lehetőségek a szalonokban
Az ikonikus termékek, mint a Dark Oil, a Re-Shaper és a Potion 9 – új megjelenést kapnak, prémium csomagolásban, amely korszerű és kifinomult dizájnnal tükrözi a márka stílusát. A márka innovatív formulái továbbra is hidat képeznek az ápolás és a formázás között, lehetőséget adva a fodrászoknak, hogy személyre szabott termékmixeket állítsanak össze. Az új, célzott vizuális termékmegjelenítési koncepció támogatja a szalonokat abban, hogy ezeket a kreatív kombinációkat vonzóan és inspirálóan kínálják, így a vendégek otthon is könnyedén megalkothatják kedvenc lookjaikat. A kibővített oktatási program további lehetőséget biztosít a szalonoknak, hogy szezonális trendeken és inspiráló megjelenéseken keresztül megszólítsák a vendégeket, növelve ezzel a szalon látogatások gyakoriságát és az otthoni termékvásárlást. A szalonok 2026 elejére új termékinnovációkra is számíthatnak.


