2019-05-05 15:00:12

Salon Emotion fodrász képzés- vendégélmény felsőfokon

Vendéged bárhova is megy a világon, mindenhol a termékek és szolgáltatások vonzó kínálata veszi körül. Ugyanezt az élményt várja el akkor is, amikor a Te szalonodba lép be. A mi célunk az, hogy segítségedre legyünk egy olyan környezet kialakításában a szalonodban, ahol a vendég remekül érzi magát, illetve ahol érzékeli az általa igénybe vett szolgáltatások magas színvonalát. A vendégeknek ma nem pénzből, hanem időből áll a legkevesebb rendelkezésére, és ezért nagyon fontos számukra, hogy szűkös idejüket hogyan töltik el.

 

Húnfalvi Krisztina, a L'Oréal Salon Emotion üzletfejlesztője

Húnfalvi Krisztina három éve csatlakozott a L'Oréal fodrászati divíziójához, melyből kettőt a prágai regionális központban töltött, marketing- és termékmenedzserként a Kérastase és a L'Oréal Professionnel márkákon.

A szolgáltatásmarketing és a vendégelégedettség növelése mindig is közel állt a szívemhez, egyrészről a vendéglátásban és a szállodaiparban eltöltött éveim révén, másrészről pedig az egyetemi tanulmányaim során is erre a területre szakosodtam. - Húnfalvi Krisztina

 

fodrász képzés, online időpontfoglaló program, BWNet,bwnet, L'Oréal Professionnel, Salon Emotion,

 

A szolgáltatások és a termékek versenye a folyamatosan fejlődő platformokon

Manapság a szolgáltatások rendkívűl dinamikusan fejlődnek: nem csupán az új termékek által, hanem az állandóan megújuló és fejlődő digitális platformok segítségével is. A termékek is ugyanúgy versenyeznek egymással, mint a szolgáltatások:

 Nagyon könnyen elérhetőek lettek a legújabb trendek, a legmodernebb szolgáltatások, így a vendégek állandó változásra, fejlődése és újdonságra várnak. Ezeket a magas elvárásokat pedig valódi kihívás kielégíteni. A termékek is ugyanúgy versenyeznek egymással, mint a szolgáltatások: a fodrászat területén pedig a legnagyobb versenyelőnyt az élmény alapú szolgáltatásnyújtás és magas színvonalú vendégkezelés tudja megadni. - Húnfalvi Krisztina

 

fodrász képzés, online időpontfoglaló program, BWNet,bwnet, L'Oréal Professionnel, Salon Emotion,

 

A Salon Emotion segít a versenyelőny megszerzésében a fodrászatoknak

Húnfalvi Krisztina számára, a legfontosabb mind a képzések, mind az egyéni partner látogatások során, hogy a szolgáltatásokra egyedi, személyre szabható élményként tekintsen.

Ha szolgáltatóként, fodrászként megértjük és átérezzük, hogy miért szeretnének a vendégek ellátogatni hozzánk, és eszerint alakítjuk ki szalonunk, csapatunk és a viselkedésünk, akkor igazán emlékezetes élményt fogunk tudni nyújtani a vendégeinknek. - Húnfalvi Krisztina

 

Minél hosszabb ideig tudjuk a vendégeket szórakoztatni a szalonban, és minél jobb élményeket adunk nekik, annál sűrűbben fognak Téged meglátogatni a szalonban. Ha vonzóbbá teszed a szalonodat, illetve növeled az általad nyújtott szolgáltatások minőségét, akkor:

  • Esélyt sem adsz a konkurenciának, hogy elcsábítsa tőled a vendégeket

  • Készen állsz majd az új és fiatal vendégek fogadására

Alakíts ki lenyűgöző környezetet a szalonodban a meglévő vendégeid számára és meglátod, az áremelést minden vendéged kérdés nélkül elfogadja majd.

 

fodrász képzés, online időpontfoglaló program, BWNet,bwnet, L'Oréal Professionnel, Salon Emotion,

 

Kinek ajánljuk a képzést?

Minden fodrásznak, aki komolyan gondolja a vállalkozását.

 

Oktatás időpontja:

2019. május 23. (10.00-18.00)

 

Oktató: 

Húnfalvi Krisztina

 

Oktatás helyszíne: 

1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28., Óbuda Gate Irodaház 3. emelet

 

Képzés díja:

15.000 Ft/ 1 nap

Az ár tartalmazza: a képzés gyakorlati részét, ebédet (szendvicseket), az új 5 Star Path képzési rendszer tréningjét és a képzés gyakorlati részének elvégzése utáni diplomát.

 

Vedd fel máris a kapcsolatot L'Oréal Professionnel területi képviselőddel!

 

fodraszat budapest, fodraszat, fodrászkereső, bwnet, szalonszoftver, online időpontfoglalás

 

Kövesd a Beauty World Net oldalát a Facebook is!