A Paul Mitchell érkezése Magyarországra: új korszak a professzionális hajápolásban
Sok szakember szakmai képzések során találkozik először egy új márkával, ezúttal azonban egészen másképp indult a kapcsolat.
„Ez egy megmosolyogtató történet. Természetesen a ‘Ne szórakozz Zohannal’ filmet mindenki látta Adam Sandlerrel. Hát ott. Aztán kiderült, hogy a családban már volt is olyan, aki évekkel ezelőtt használta már, de itthon nem volt elérhető.” -Váradi-Csányi István, a Paul Mitchell hazai nagykövete
Az első tapasztalatok után gyorsan kiderült, hogy a Paul Mitchell nemcsak technikát, hanem teljesen új szemléletet ad:
„Az első pillanatban érezhető volt, hogy itt valami másról szól a brand. Nem csak a termékekről, hanem sokkal többről.” - Váradi-Csányi István, a Paul Mitchell hazai nagykövete
VÁSÁRLÁS
Széles választék és hihetetlen átalakulás
A Paul Mitchell termékekkel a változás szinte azonnal érzékelhető: a vendégek látják, érzik, és sokszor maguk sem hiszik el a különbséget.
„Mindegyik termékcsalád fantasztikus. Az alap Paul Mitchell termékcsalád már önmagában annyira magával ragadja az embert, hogy nem akar utána sem mással dolgozni, sem mást használni otthon. A hajfestéstől az utolsó kis mozzanatig kézzel tapintható és szemmel látható változások történnek.” -Váradi-Csányi István, a Paul Mitchell hazai nagykövete
A széles szortiment miatt szinte bármilyen technikai igényre található megoldás, ami segíti a stabil, kiszámítható szalonmunkát.
VÁSÁRLÁS
A Paul Mitchell professzionális hajápolási márka ereje
A márka egyik sajátossága a globális szakmai hálózat, amely támogatja és összeköti a fodrászokat.
„Amikor belépsz ebbe a világba, megtanulod, hogy nem vagy egyedül. Ez egy család. Figyelünk egymásra, segítjük egymást, különböző országokból, különböző nyelveken – ilyet még sosem tapasztaltam.” - Váradi-Csányi István, a Paul Mitchell hazai nagykövete
Ez a szemlélet a hazai szakemberek számára is új lehetőségeket nyithat a nemzetközi fejlődésben és kapcsolódásban.
VÁSÁRLÁS
Az új professzionális hajápolási termékek előnyei
A hangsúly itt nem kizárólag a termékeken van, hanem azon a szolgáltatási élményen, amelyet a vendégek kapnak.
„Nagyon könnyű vele dolgozni, és akkora a szortiment, hogy szerintem nincs megoldhatatlan probléma. Ha valaki hisz abban, hogy az emberek többet is kaphatnak, mint egy haj, akkor ezzel a márkával csodák születhetnek.” - Váradi-Csányi István, a Paul Mitchell hazai nagykövete
VÁSÁRLÁS
Új lehetőségek a hazai szakemberek számára
A professzionális hajápolási márka hazai jelenléte most indul, de a közeljövőben több bemutató, workshop és képzés várható.
„A következő időszak látványosan ki fogja emelni, miben különbözik ez a brand a többitől – a hajápolásban és a szakmai közösségépítésben is egyaránt.” - Váradi-Csányi István, a Paul Mitchell hazai nagykövete
A cél nem az, hogy versenyt teremtsen más márkákkal, hanem hogy új lehetőségeket hozzon a magyar szakemberek számára.
VÁSÁRLÁS
Ez is érdekelhet:
Paul Mitchell professzionális hajápolási márka a kiszámítható eredményekért




