2022-08-10 09:23:34

Redken

fodrász

interjú

Minden, amit a REDKEN termékekről tudni érdemes- interjú Vörös Tamással, a márka Business Developer-jével

"Szeretem a tudományt, és azt, ahogy a tudományt a haj művészete vezérli." Vallja Vörös Tamás, a L’Oréal Professionnel trénere és a REDKEN Business Developer-je, akit a tanulás, a folyamatos fejlődés és a komfortzónák elhagyása motivál. Tamást a fodrász szakma iránti szenvedély, valamint alázat, nagy ambíciók és kreativítás jellemzik, életfilozófiájához pedig tökéletesen illik a REDKEN márka arculata, melynek Business Developer-ként erősíti a csapatát.

A REDKEN mára már egy teljes kollekciót kínál, hogy inspirálja a tehetségeket. A lenyűgöző hajszín opcióktól a fejlett hajápolási megoldásokig és kreatív hajformázó termékekig – nőknek és férfiaknak egyaránt.

Tarts velünk, ismerkedj meg Tamás munkásságával, illetve a REDKEN márka filozófiájával és termékeivel!

Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

Milyen út vezette Vörös Tamást a fodrász szakmáig?

,,A középiskola nagyon sok mindenre felkészített és megtanított. Mindig is szerettem beszélni, emberekkel foglalkozni, szervezkedni és a színpadon is otthonosan mozogtam. A középiskolás évek végén nyilvánvalóvá vált számomra, hogy milyen irányban képzelem el a jövőmet, hiszen szerettem volna az emberekkel napi szinten kapcsolatban lenni és kreatív, alkotómunkát végezni.

Anyukám tanácsolta azt, hogy próbáljam ki magam a fodrászat világában. Még a képzés előtt lehetőségem volt belelátni abba, hogy miről is szólhat ez a szakma, így nem volt kérdés számomra, hogy valóban ezzel szeretnék foglalkozni. A felnőttképzés keretében elvégeztem az iskolát, majd ezt követően Nagykátán anyukámmal közösen nyitottunk meg a szalonunkat, ahol közel 10 évig fogadhattam a vendégeimet. Az utolsó pár évben már egyedül voltam, amikor anya befejezte a pályát. Reggeltől estig tudtam dolgozni, nagyon sok vendégem volt, szerettem a szalonunkat és imádtam a „munkámat”.

Tanulóéveim alatt és után is nagyon fontos volt számomra a tanulás és a fejlődés, ezért rengeteg képzésen vettem részt. A mai napig hálás vagyok az előadóknak és az oktatóknak, és köszönöm nekik mindazt a tudást, amit átadtak nekem. Ők körvonalazták a mai pályámat, és segítettek abban, hogy lássam, mennyi lehetőség rejlik a mi szakmánkban. Általuk fogalmazódott meg bennem az, hogy milyen minőségben szeretném végezni ezt a szakmát, amikor megláttam, hogy mi minden van még a szalonmunkán túl.

Volt, hogy a képzések közben észrevették, hogy egy kicsit ügyesebb voltam valamiben, és ekkor jött a lehetőség, amivel élni kellett. Résztvettem különböző termék tesztelési folyamatokban, felléphettem egy-egy elvégzett képzés után a fodrász kollégák előtt. Egyik lehetőség hozta a másikat. A trénerkedés nem volt célom, de az élet mégis így hozta." - Vörös Tamás, a REDKEN Business Developer

Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

Hogyan kezdődött Vörös Tamás és a REDKEN közös munkája?

,,Több, mint 3 év telt el azóta, hogy lehetőséget kaptam a L’Oréal Professionnel-től, hogy a tréneri feladatkört láthassak el, amiben nap mint nap feladatomnak éreztem, hogy bárki számára otthonossá tegyem azt a környezetet, ami fodrászként körül vesz minket. Ez idő alatt nagyszerű, az élet különböző területein is sikeres embereket ismertem meg, akiknek köszönhetően bennem is sok minden változott.

A L’Oréal Professionnel-nél minden évben lehetőséget kapunk, hogy a feletteseinkkel közösen beszélgessünk a mögöttünk és az előttünk álló időszakról, az elképzelésekről és a tervekről. Tavaly év elején ezen a beszélgetésen elhangzott egy mondat, ami elindított bennem valamit.

A következő hónapban már az emelt szintű történelem érettségimre készültem (volt ugyan érettségim, de nekem az egyetemi alapképzésre jelentkezéshez legalább egy tárgyból emelt szintű érettségi eredménnyel kellett, hogy rendelkezzek). Miután sikeresen leérettségiztem emelt szinten, jelentkeztem és felvételt is nyertem a Budapesti Gazdasági Egyetem – Kereskedelem és marketing alapképzési szakára, ahol jelenleg is tanulok.

A lehetőség mindezek után talált meg, a REDKEN – Business Developer pozíciója megüresedett, és én kaptam egy  megtisztelő lehetőséget, hogy kipróbáljam magam egy új feladatkörben, ami tökéletesen illeszkedik a szakmai utam jelenlegi szakaszához.

Azt gondolom, hogy a mi szakmánk, a fodrász szakma, ha nem is minden esetben tudatosan, de gyakran összefonódik a kereskedelemmel és a marketinggel is. Ez fontos lehet mindannyiunknak, de kiemelt szerepet tölt be azoknak a fodrász kollégáimnak az életében, akik saját szalont vezetnek. Azzal a tapasztalattal, amit az elmúlt években szereztem és mindazokkal az ismeretekkel, amelyekkel a munkám és az egyetemi tanulmányaim során kapcsolatba kerülök, feladatomnak érzem, hogy általam, nemcsak az anyagok használatával kapcsolatos elméleti és gyakorlati tudás kerüljön átadásra, hanem az üzletvezetéssel, a sikeres és jövedelmezőbb vállalkozás felépítésének eszközeivel és módszereivel is közelebbi viszonyba kerülhessenek az erre nyitott kollégáink.

A márkánál betöltött szerepemnek köszönhetően a partnerekkel való kapcsolattartáson, a márkához tartozó sales-es, illetve marketinggel kapcsolatos teendőkön át, egészen az oktatások szervezését és fejlesztését célzó feladatköreimnek is eleget tehetek. Ez egy új világ, ami rengeteg lehetőséget tartogat mindannyiunk számára!" - Vörös Tamás, REDKEN Business Developer

Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

Miért szerette meg Vörös Tamás a REDKEN termékeket?

,,Három évvel ezelőtt kerültem közelebb a REDKEN-hez amikor a L’Oréal Professionnel-nél kezdtem dolgozni, addig csupán annyit tudtam róla, hogy egy piacvezető TOP 1 márka az USA-ban, amit széles körben használnak a hírességek fodrászai.

Mikor közelebbről megismertem a márkát és annak történetét nagyon gyorsan megszerettem. Szeretem a tudományt, és azt, ahogy a tudományt a haj művészete vezérli. Legyen szó tudományról, oktatásról vagy szalonunk vendégei iránti elkötelezettségről, a REDKEN folyamatosan fejlődik.

A REDKEN elkötelezett  a professzionális szakemberek iránt, és ezt valóban tükrözi a szakmánkkal közösen eltöltött múltja. Mindemellett árad belőle az energia és a stílus, amelyet New York utcáinak hangulata teremtett meg. A REDKEN követi, sőt diktálja a trendeket, sokszínű, tele van energiával, ambiciózus, szereti a gyors tempót, nyitott a világra, nem fél a tanulástól és szüntelenül fejlődik." - Vörös Tamás, a REDKEN Business Developer

 

Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

A REDKEN termékek és arculat

,,Mára már a REDKEN egy teljes kollekciót kínál, hogy inspirálja a tehetségeket. A lenyűgöző hajszín opcióktól a fejlett hajápolási megoldásokig és kreatív hajformázó termékekig – nőknek és férfiaknak egyaránt.

A REDKEN széles termékportfóliója a divatot és az innovációt ötvözi a leginspirálóbb kollekció érdekében, a REDKEN termékek közt megtalálhatóak a különböző állagú és összetételű színmegváltoztatók, innovatív hajápolók, valamint professzionális styling termékek is.

A szakembereket egyedülálló színmegváltoztató portfólió és a hajszálak egyedi igényeit célzó szolgáltatások segítik, amelyek minden hajtípus és hajzóna igényét maradéktalanul kielégítik. A REDKEN egyedi és modern hajfestési termékekből álló gazdag színmegváltoztató portfóliója segít megőrizni a haj épségét, miközben fantasztikus fényt kölcsönöz a hajrostoknak.

A REDKEN termékek között különleges hajápolási termékek is találhatók, amelyek proteint biztosítanak a hajnak és helyreállítják a haj, valamint a fejbőr optimális pH-értékét is. Ezek nemcsak a szalonban végzett szolgáltatás részeként alkalmazhatók, hanem az otthoni hajápolás során is, hiszen ugyanazt a minőségi eredményt és élményt biztosítják a vendégek számára. A REDKEN termékek még a legmagasabb hajápolási elvárásoknak is megfelelnek.

A márka kiváló minőségű styling termékek teljes körű portfólióját nyújtja a profi fodrászoknak. A frizurák könnyű otthoni elkészíthetőségért pedig All-in-one típusú hajformázási termékeket találunk a REDKEN termékek között, melyek a legkülönbözőbb típusú és textúrájú hajra alkalmazhatóak.

A REDKEN BREWS pedig kimondottan férfiaknak szóló portfóliót kínál: hajfestékeket, hajápolási és styling, továbbá szakáll- és bőrápolási termékeket. A hajápolási termékek malátát tartalmaznak, amelyek jótékonyan hatnak a hajra, a bőrre és a fejbőrre egyaránt.

Összességében elmondhatjuk, hogy a REDKEN egy kimagasló világmárka, amely professzionális termékeket kínál és csodálatos eredményeket produkál." - Vörös Tamás, a REDKEN Business Developer

 

Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

A hajfestés menete egy különleges metodika alapján a REDKEN termékek használatával

,,A REDKEN az elsők között volt, amikor megalkotta a COLOR MANTRA elnevezésű, zóna alapú hajfestési rendszerét. Ez egy egyedülálló, professzionális hajfestés, amely soha nem téveszti szem elől a haj egyes zónáinak speciális tulajdonságait, valamint a haj természetes pH-értékét.

A REDKEN-nél másképp festjük a hajat, a haj egyes zónáinak sajátosságait vesszük alapul. A teljes hajhosszt 3 zónára osztjuk, hiszen minden zóna eltérően fogadja be a hajfestéket, a haj állapota szerint. A zónák lényegének megértése segít a hajrostok egészségének megőrzésében és az egyenletes színeredmény elérésében.

ZÓNA 1: a hajtő területe, a hajszál kb. első 1,5 cm-re.

ZÓNA 2: a hajrost középső része, és ott kezdődik, ahol az 1.zóna véget ér.

ZÓNA 3: a hajrost rendkívül porózus része, amely túlnyúl a vállakon (nem minden hajnak van 3. zónája)

A COLOR MANTRA a hajrostok egyes zónáinak pH-értékéből indul ki, hogy gondoskodjunk a hajrostok legérzékenyebb részeinek épségéről is. A savas és a lúgos kémhatású formulák kombinálásával maximalizáljuk a színeredményt és minimalizáljuk a hajrostok sérülését." - Vörös Tamás, a REDKEN Business Developer

 

Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

A REDKEN termék, ami a márka védjegyévé vált 

,,A REDKEN SEQ – azaz Shades EQ Gloss, egy savas pH-értékű tápláló és fényfokozó hajszínező. A tartós pigmenteknek köszönhetően valóban hosszan tartó, fokozatosan fakuló, ragyogó színeredményeket biztosító, ammóniamentes színezőfesték, amely nem világosítja a hajat.

Segítségével gyönyörű színeredmények és tündöklő fény biztosítható a hajnak, miközben megőrizzük a hajrostok épségét. A savas pH-értékű Shades EQ egy folyékony textúrájú hajszínező, amely hajápolóként viselkedik. Ez egy olyan termék, aminek kipróbálását mindenkinek ajánlom, hiszen a gél állagának köszönhetően nagyon egyszerűen és gyorsan tudunk vele dolgozni.

Sokszor jelent számunkra kihívást a hajtő festése, árnyékolása és a hajhossz árnyalása során keletkezett különböző zónák színeinek „összedolgozása”, de a SEQ Gloss-t használva minden eddiginél harmonikusabb átmeneteket tudunk készíteni. Tökéletes választás mind a festett hajú vendégeink körében népszerű színfrissítési szolgáltatások, mind pedig a szőkített haj árnyalása során.

A SEQ mellett azonban a REDKEN márka számtalan terméke vált a fodrászok kedvencévé világszerte, ilyen például a vendégek körében is népszerű otthoni hajápoló termékcsalád, az All soft - a száraz és töredezett hajra való-, az Extreme - hajerősítő és sérült haj ápolására szánt-, vagy az új Acid Bonding Concentrate termékcsalád. Ez az újdonság egyszerűen csodálatos, mindent megtesz helyetted! Lágyítja, kisimítja, erősíti a hajat, ráadásul még a töredezett hajvégek megjelenését is csökkenti, miközben lenyűgöző illattal és megjelenéssel rendelkezik.

A hajformázók közül a Wax Blast 10 nevű wax-spray-t, ami a lezser, borzas frizurák megalkotásához lett kifejlesztve, valamint a One United spray-t emelném ki a REDKEN termékek közül. Az utóbbi egy többfunkciós hajápoló spray, mely 25 pozitív hatással rendelkezik, és szinte minden REDKEN szalonban megtalálható." - Vörös Tamás, a REDKEN Business Developer

 

Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

Az idei év legnagyobb dobása a REDKEN termékek terén

,,Májusban mutattuk be a legújabb innovációnkat, a Color Gels Lacquers 10 Minute tartós színtechnológiát. Mindössze 10 perc alatt érhetjük el a 100%-os őszhajfedést, így ez az új technológia megjelenése számos új lehetőséget nyithat meg a szalonokban. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogyan tudják adaptálni és kihasználni a technológiában rejlő lehetőségeket a hazai szalonok!" - Vörös Tamás, a REDKEN Business Developer

 

Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

A jövő víziója - Vörös Tamás kihívásai és tervei

,,A REDKEN-nél a csapattal és az ügyfeleinkkel kialakított kötelékek nagyon értékesek. Szeretek szalonokba járni, emberekkel tölteni az időt, és segíteni nekik a növekedésben és fejlődésben.

Nemrég találkoztam egy nagyon kedves szalonnal, amely a digitális tartalom létrehozásával és az új vendégek elérésével küzdött, így hát egy barátommal felajánlottuk, hogy segítünk nekik egy klassz fotózásban. A digitális tartalom létrehozásával lehetővé tettük az új vendégek számára, hogy megtalálják a szalont.

Emellett nagyon fontos feladatom a tréningek szervezése, ahol a termékekről és a használatukról esik szó, valamint tanácsokat is adok az viszonteladások növeléséhez és a vendégek irányába történő segítségnyújtás érdekében is. Ez az, amit a legjobban szeretek a L'Oréal Professionnel-ben, hogy nagyszerű embereket ismerhetek meg, és segíthetek nekik fejlődni.

Mi a REDKEN-nél a tudományból és fodrászaink tudásából merítjük az erőt, és szeretnénk bátorságot adni a nőknek, hogy merjenek változtatni a hajviseletükön és ezáltal az elhatározásaikon, illetve az életükön is. Az exkluzivitás és az egyediség nagyon fontos, és ebben látom a márka igazi erejét. Szeretném, hogy a REDKEN termékek valóban megtalálják a sztárjait és a közönségét!

Feladatomnak érzem, hogy még több embernek biztosíthassunk lehetőséget megismerni és kipróbálni a termékeket. Erős kötelékeket szeretnék kialakítani a partnereinkkel és a fodrász társaimmal, olyan kapcsolatokat, amelyek értékesek mindkettőnk számára! Szeretnék egy aktív, erős, kreatív és lendületes közösséget felépíteni a márkának, ahol a szakmaiság és az emberiség kéz a kézben jár." - Vörös Tamás, a REDKEN Business Developer

 Voros_Tamas_interju_Redken_termekek

Záró gondolat - egy személyes üzenet Vörös Tamástól

,,Azt hiszem, a történet eddigi lényege számomra az, hogy soha ne gondold azt, hogy nem tudsz valamit megtenni.

A személyiség fejlődés szempontjából azok a pillanatok, amikor eljutsz arra a helyre, ahol kételkedsz magadban, szinte a legjobbak közé tartoznak. Sőt, ha az életedben nincsenek olyan helyzetek, amik kimozdítanak a komfortzónádból, akkor érdemes eltűnődni azon, mire is jó ez az egész.

Mindig légy önmagad, és soha ne próbáld elrejteni azt, aki vagy! Fogadd el szenvedélyeidet, és küzdj azért, amiben hiszel és amit akarsz. Útközben soha ne felejtsd el, hogy az emberek az elsők! Az emberekkel kiépített kapcsolatok a legfontosabbak!" - Vörös Tamás, a REDKEN Business Developer