Authentic Beauty Concept- tiszta összetevők, minimalizmus és fenntarthatóság
Fodrász és vendég vágyálma egy márkán belül teljesül. Több éves fejlesztéseket követően, elsők között tudhattunk meg mindent erről a csodáról, ami már most nagy népszerűségnek örvend, ezáltal beírta magát a fodrász történelembe.
Az Authentic Beauty Concept-től hangos pár hete a fodrász világ. Nem is csoda, hiszen a fenntartható, természetes hajápolókat megalkotó márka nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint egy egész autentikus szépség mozgalom megteremtését. Berlin után Magyarországon is tanúi lehettünk a fodrászszalonok új, prémium hajápolási márkájának debütálásán.
Azért nagyon fontos az Authentic Beauty Concept mondanivalója, mert egy olyan eltorzult világban élünk, ahol olyan példákat állítunk magunk elé, amelyek beszorítanak bennünket. Ez olyan, mint egy rossz nadrág. Hogyha nem jó méretet vásárolsz, akkor magadra tuszkolod, de egyáltalán nem fogod magad benne jól érezni. Az Authentic Beauty Concept olyan, mint egy tökéletesen rád szabott ruha. Önazonos.
- mondta Odett, az Authentic Beauty Concept nagykövete a márka bemutatóján
Vegán hajápolás forradalma Magyarországon
Korábbi cikkünkben (kattints!) már bemutattuk az Authentic Beauty Concept termékeit, melyek a környezettudatosság, fenntarthatóság és az autentikus szépség forradalmának jegyében születtek. Bámulatos és minimalista vegán formulái mentesek szilikontól, szulfáttól, felületaktív anyagtól és ásványi olajtól. A csomagolás letisztult és elegáns, az illat pedig... Az illat már önmagában elegendő indok, hogy beszerezzünk néhányat. A hajunk meg fogja hálálni!
Ha választhatok, hogy sminket rakok, vagy a hajamat csinálom meg, akkor mindig az utóbbit választom. Szerintem nagyon sokat dob az emberen. Amit a legtöbbet haználok az Authentic Beauty Concept termékek közül, az a száraz sampon. Pont azért, mert nagyon fontos számomra, hogy ápolt és friss legyen a hajam. Régóta használok száraz samponokat, de eddig mindegyikkel olyan érzésem volt, mintha eltömítették volna a fejbőrömet. Ezzel abszolút nincs ilyen problémám. Ja, és hát az illata... olyan, mintha egy francia pékségben lennénk, amikor mosom a hajamat.
- mondta Kálnoki-Kis Viktória az Authentic Beauty márka szerelmese a termékbemutatón
Authentic Beauty Concept - a nem mindennapi márkabemutató
A BWNET csapata is meghívtást kapott a 2019 április 11-i Authentic Beauty Concept márkabemutatójára. Káprázatos környezetben zajlott az esemény, tökéletes keretet adott a természetközeli, filter és retusálás nélküli, önazonos szépséget hirdető márka debütálásának.
A program is igazodott a márka elveihez, hiszen amellett, hogy a fodrászok egy gyors stylinggal kedveskedtek a jelenlévőknek, kóstolhattunk vegán finomságokat, és még egy kis vezetett meditáción is részt vehettünk.
Fodrászok és influencerek az Authentic Beauty Concept márkabemutatón
A márkabemutatón magyar influerncerek is tiszteletüket tették. Olyan arcokat fedezhettünk fel a tömegben, mint például Bolla Viki, Jakab Juli, Odett, Trokán Nóra, Lendvai Lilla, Pejkó Gergő és Varga Bogi. De természetesen a fodrászokból sem volt hiány, a csodás frizurák elkészítéséhez a márka hazai szerelmesei: Baráth László, Frohner Ferenc, Lázár Joci és Marosi Béci járultak hozzá.
Mióta elkeztük használni a termékeket és a szalon is autentikussá vált, nagyon sokan kérik például a kampány képeken látható frizurát. Laza, könnyed, semmi túlzás. Azok a vendégek is, akik eddig egy erősen besütött hajat kértek, ránézve a képre ők is átgondolják, hátha jobban tudnak ezzel azonosulni. Hiszen ez a lényeg.
- mondta Baráth László fodrász az Authentic Beauty Concept márka bemutatóján
Authentic Beauty Concept Magyarországon- bemutatjuk a termékportfóliót
Az Authentic Beauty Concept minden hajtípusra megoldást kínál. Mindenhol szigorúan a természet erejére hagyatkozva alkották meg azokat a termékcsaládokat, amelyek minden speciális hajigényt lefednek.
GLOW termékcsalád az Authentic Beauty Concept-től
A színkezelt haj egy idő után hajlamos a fakó, fénytelen megjelenésre. Többé nem, ugyanis az Authentic Beauty Concept Glow termékcsaládja datolya és fahéj kivonattal ápolja, tonizálja és fényesebbé teszi a hajat.
AMPLIFY termékcsalád az Authentic Beauty Concept-től
Lelapul, vagy nem áll sehogyan sem? Adj tartást fürtjeidnek zöld tea és lime kivonattal az Amplify termékcsaláddal az Authentic Beauty Concept segítségével.
HYDRATE termékcsalád az Authentic Beauty Concept-től
Mangó és bazsalikom. Már az illata is olyan ínycsiklandó, hogy ez már önmagában elég indok lehet, hogy beszerezzük. Nem beszélve arról, hogy az Authentic Beauty Concept Hydrate termékcsaládja tökéletes választás a kiszáradt, töredezett hajra. Ez a két alapanyag ugyanis amellett, hogy magasak ásványi anyagokban, vitaminokban és antioxidánsokban, még gyulladáscsökkentő hatásuk is van.
REPLENISH termékcsalád az Authentic Beauty Concept-től
A pekándió és juharszirup duója tökéletes kiindulás egy ízletes süteményhez is. Hát még egy fényt és erőt adó hajápoló termékhez! Sokan nem is tudják, hogy ez a két összetevő olyan "superfood", amelyek elfogyasztva is hatékony energetizáló hatással rednelkeznek, a hajunknak pedig igazi csodaszerek, hogyha az fénytelen, fakó, vagy elgyengült.
Styling termékcsalád az Authentic Beauty Concept-től
A styling termékek ugyanazon elveket képviselik, mint ápoló társaik. A hangsúly itt is a letisztultságon és az egyszerűségen van, a formázók legtöbbje shea vajat, kaolint és kókusz olajat tartalmaz.
Authentic Beauty Concept már itthon is
Az Authentic Beauty Concept túlmutat egy felelős hajápolási márkán. Egy mozgalmat akar létrehozni, amely az autentikus szépséget és az önazonosságot ünnepli. Ennek lehetünk mi is részesei, hiszen a márka elvevel azonosulni tudó, exkluzív fodrász üzletekben már Magyarországon is elérhetővé váltak a termékek. Te csatlakozol az autentis szépség mozgalmához?
Kövesd a Beauty World Net oldalát a Facebook is!