IT Look a Dudás- Hajas Szalon tolmácsolásában

A L'Oréal Professionnel It Look eseményén résztvevő fodrászok ihletet meríthettek a márka 2014/15 őszi téli szezont uraló szín, vágás, styling technikáiból. A Dudás- Hajas Szalon kreatív fodrászai teremtették meg a színpadon saját kollekciójukat, meséltek a frizurákhoz való kötődésükről egészen a megálmodás első lépéseibe is bevatva kollégáikat.

 

 

Az est első részében Dudás Attila vezényelte fodrászait és elmondta, hogy modelljeik közé válogatták a pécsi szalon recepciósát is, hisz nagy jelentőséget tulajdonít annak, hogy az üzletébe érkező vendégek már az eslő kapcsolatfelvételnél képet kapjanak a szalon ötletgazdagságáról.

  

 

Eszteri Zsófia a színpadon és bemutatta az Alternative Hair Showra varázsolt, póthajból épített friuzuráját, melynél a cél a hálós jelleg kialakítása volt. A pécsi lány a művészetekből merít ihletet, ez esetben pedig a szürrealizmus adta számára az iránymutatást.

 

 

 

A show folytatódott és a pécsi szalon vezetője is ollót ragadott Czinki Herberttel, aki a művészetek és a fodrászat szoros kapcsolatáról beszélt. Megmutatta, hogy a száj sarka pontosan egy vonalban van a szemgolyóval, az orr nyerge a szem belső sarkával. Hajvágás során a szimmetrikus vonalak követésében mindenképp segítséget nyújt az emberi arc és csontozat, a további trükkök Herbert alap hajvágási oktatásain sajátíthatóak el a L'Oréal Akadémián.

 

 

A színpadon eközben Hajas László töltötte be a moderátor szerepét, aki elmesélte, hogy büszke arra, hogy Londonban az Alternative Hair Show idején magyar fodrászt látni mindenütt, ez is azt jelzi, hogy igenis kultúrája van hazánkban a fodrászatnak. Laci elmondta, hogy 1989-ben hozta létre a HTK-t (Házi Továbbképző Klubbot), azzal a céllal, hogy heti rendszerességgel képezze fodrászait. Büszkén jelentette, hogy kollégái is felbuzdulva példáján, saját szalonjaikban is életre hívták ezt a sorozatot.

 

 

Hazánk első számú fodrásza elmondta, hogy sosem a vendégnek kell irányítania a szakembert. A fodrásznak kell elől járnia, képben lennie az újdonságokkal és javaslatokat tenni egy új forma, szín, termék, vagy szolgáltatás tekintetében. Folyamatosan kommunikálni kell a vendéggel, tudatni kell vele, hogy milyen színt, vágástechnikát alkalmazunk a tükör előtt, hogy érezze: ez több, jobb és valóban Neki szól ez a szolgáltatás.

 

Élen járni, egy lépéssel előrébb lenni a vendégnél! Többet adni, jobbnak lenni, mint a konkurencia...Előfordult már, hogy a te vendéged sms-ben, facebookon, viberen próbált bejelentkezni hozzád? Ez egy segélykiáltás részéről! Ráadásul nem épp kényelmes Neki és persze Neked sem. Mit tegyél? Vezesd be szalonodba az ONLINE időpontfoglalást és a BWNET komplex marketing rendszerét! Egyszerű, gyors és kényelmes megoldás. Tudj meg többet, kérj tájékoztatást! A Hajas Szalonokban már 2 éve működik a BWNET rendszere és további partnereink is sikeresen használják. A L'Oréal Professionnel rendezvényén az első sorban ülő fodrászok zöme már a BWNET Partnere, büszkék vagyunk rájuk! 

 

 

 

A minőségi szalonoknak szüksége van az általunk kínált Szalonirányítás> Online időpontfoglalás> Online marketing szolgáltatásokra. Csatlakozz te is, regisztrálj a további információkért már most: http://www.bwnet.hu/#select

 

 

BWNet Magyarország