Az idő a barátod vagy az ellenséged?
Vendégek megtartása és új vendégek megszólítása
A fodrászatba látogató vendégek egyre kényelmesebben és egyre több információval érkezhetnek a szalonba az online világnak köszönhetően. A fodrászok egyre több kihívással néznek szembe, egyre fontosabbá válik a digitalizáció, a meglevő vendégkör megtartása és természetesen az új vendégek bevonzása.
A modern szalonmenedzsment képzés témái
A digitális fejlődéshez, a vendégek megtartásához és új vendégek megszólításához rengeteg fontos téma és gyakorlat kapcsolódik, melyekről szó lesz a modern szalonmenedzsment képzésen:
- ANALÓG VAGY EGY DIGITÁLIS VILÁGBAN? - MÁR LEHET, HOGY HÁTRÁNYBA KERÜLTÉL!
- IDŐ ÉS A PÉNZ KAPCSOLATA ÜZLETEDBEN - MEGÉRI AMENNYIÉRT DOLGOZOL?
- HATÉKONY KOMMUNIKÁCIÓ A VENDÉGKÖRREL - HOL ÉS HOGYAN SZÓLÍTSAM MEG ŐKET?
Matos Tekla:
VISSZAKAPTAM AZ ÉLETEM!
Telefoncsörgés és üzenetváltások helyett arra koncentrálok, amit igazán szeretek: a fodrászatra. Mellette építem a szalonom hírnevét is!
Matos Tekla és Győri Szabolcs tudják a sikeres fodrászat üzemeltetésére a választ
Matos Tekla és Győri Szabolcs a gyakorlati szalon munka során hatékonyan működő megoldásokat szeretnének nyújtani számodra: Tekla egy dinamikusan működő és folyamatosan fejlődő szalon vezetője, Szabolcs pedig több éves tapasztalattal rendelkezik a szalonok működését illetően és több száz fodrász szemszögéből ismeri a mindennapok során felmerülő nehézségeket. Céljuk, hogy segítséget és támogatást nyújtsanak a fodrászoknak!
Oktatás időpontja
2018. november 8. (csütörtök)
Oktatás időtartama
10:00 – 14:00
Oktatás helyszíne
Wella Stúdió Budapest, 1117 Budapest, Alíz utca 4., Office Garden 3.
Tanfolyam díja
6.000 Ft
Már csak 4 szabad hely maradt!
JELENTKEZEM AZ OKTATÁSRA
(kattints)