Elindult a L'Oréal Business Academy!
A L'Oréal kiemelt feladatának tekinti a fodrászok szakmai fejlődésén túl, a szalonok üzleti fejlődésének támogatását is, mely már elengedhetetlen a sikeres szalon vezetéséhez. Éppen ezért indult el a L'Oréal Business Academy, ami ezt hivatott ellátni.
,,Munkám célja, hogy a szalonok fejlesztését és fejlődését támogassam. Ennek egyik eszköze az akadémiai üzleti képzések, amelyek márkafüggetlenül minden partnerünk számára elérhetőek” – mondta el Juhász Dorottya, a L’Oréal szalonfejlesztési menedzsere.
L'Oréal Business Academy üzleti képzések 6 téma köré építve
A L'Oréal Business Academy 2023-tól indította el üzleti képzéseit, melyek az alábbi 6 témakör köré épülnek:
- Toborzás és irányítás – hogyan toborozz munkaerőt és hogyan építs csapatot
- Kiváló szolgáltatás és menedzsment – a vendég útja a szalonban – Salon Emotion
- Digitális befolyás – hogyan építsük fel instagram oldalunkat, hogyan hirdessünk hatékonyan
- Mentális egészség és önfejlesztés – önismereti tréningek
- Pénzügyek – üzleti számítások, hogyan légy nyereséges
- Környezetvédelem és elköteleződés – Fodrászok a jövőért program
Az egyes modulok vegyesen érhetőek el online és offline. 2020-ban debütált L’Oréal Access alkalmazásban számos képzés ingyenesen megtekinthető, azonban bizonyos képzések személyes részvételt igényelnek, melyre a L'Oréal Akadémián biztosítanak lehetőséget egész napos tréning formájában.
L'Oréal Business Academy képzések- Számolj velünk!
Az elmúlt időszak bebizonyította, hogy a szalon sikeres működésének egyik alappillére a megfelelő árazási stratégia, így az idei évben kiemelt szerepet kap a L'Oréal Business Academy-n a "Számolj velünk!" képzés. A képzésen igyekeznek a partnereket a lehető legjobban felkészíteni a számok terén is.
Ha már a számokkal tisztában vagyunk, fontos, hogy azt megfelelő módon és időben kommunikáljuk vendégeink felé – a képzés második felében erre kerül a hangsúly.
L'Oréal Business Academy képzések- Salon Emotion
A sikeres szalon másik fontos pillére a megfelelő minőség folyamatos biztosítása. Ebben segítséget nyújt a Salon Emotion hét lépésének alkalmazása, melyre szintén egy egész napos képzés során tudnak felkészülni a partnerek. Ez a képzés azoknak szól, akik szeretnék megismerni a legjobb praktikákat és tippeket azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudnak hűséges vendégkört kialakítani és hogyan tudják bővíteni azt. Szeretnéd, hogy vendégeid felejthetetlen élményekkel távozzanak a szalonodból, de nem tudod, hogyan érd ezt el? A Salon Emotion képzésen erre a kérdésre is választ kaphatsz!
L'Oréal Business Academy képzések- Digitális világunk 1 és 2
A digitális jelenlét fontossága mára nem kérdés! A L'Oréal Business Academy legnépszerűbb képzései közé tartozik Digitális világunk 1 és 2. Ezeken a képzéseken az elmélet rengeteg gyakorlati feladattal van vegyítve, hogy a képzés után a résztvevők képesek legyenek profi módon kezelni üzletük Instagram felületét.
Minden csatorna legfontosabb része a tartalom. De mitől válhat egy Instagram oldal sikeressé? A Digitális világunk 2 képzés során számos olyan applikációt ismerhetünk meg, melyekkel a tartalomkészítés gyerekjáték.
L'Oréal Business Academy képzések- Hirdetéskezelés a közösségi médiában
Egyre többször találkozhatunk fizetett hirdetésekkel a közösségi média felületein. Azonban nem mindegy, hogy mennyit és milyen formában költünk el hirdetésekre. Hirdetéskezelés a közösségi médiában képzésen megtanítják Neked, hogy mitől lesz hatékony a hirdetés, milyen beállításokat célszerű alkalmazni és hogy hogyan mérheted hirdetéseid sikerességét.
L'Oréal Business Academy képzések- PCM (Process Communication Method)
A sikeres szalon mögött kell, hogy álljon egy stabil vezető. Ahhoz, hogy a kiegyensúlyozottságot minden helyzetben meg tudja tartani, elengedhetetlen az önfejlesztés. A PCM (Process Communication Method) képzés ebben nyújt segítséget partnerek számára. A képzést elvégzők felismerik az egyes személyiségtípusok viselkedésének mozgatórugóit, ezáltal könnyebben jutnak egyezségre másokkal, ami eredményesebb együttműködéshez vezet. Megértik a különböző stresszviselkedések okait és kezelési módjait, ezáltal megtanulják pozitív módon kezelni saját és mások (alkalmazottak, kliensek) stresszét.
Az őszi képzési naptár nyáron kerül kihirdetésre.