2025-03-05 09:19:59

Joli Fodrászkellék: Családi vállalkozásból országos siker

A Joli Fodrászkellék egy magyar családi vállalkozás, amely az évek során az egyik legdinamikusabban fejlődő fodrászkellékes céggé nőtte ki magát.

A története egy véletlen lehetőséggel indult, amelyet Kovács András ragadott meg több mint 20 évvel ezelőtt. Egy fodrászkellékes bolt átvételével kezdte meg vállalkozását, felesége ösztönzésére. Az üzlet azóta is töretlen fejlődésben van, köszönhetően az elkötelezett csapatnak és az innovatív üzleti stratégiának, amelyet már András fiai dolgoztak ki és valósítanak meg.

Tarts velünk, és ismerd meg a Joli Fodrászkellék történetét a sikerhez vezető úton!

joli_fodraszkellek_csaladi_vallalkozasbol_orszagos_siker

A Joli Fodrászkellék kezdetei – egy véletlenből születő lehetőség

A Joli Fodrászkellék létrejötte a véletlen műve volt. Kovács András lehetőségeket keresett, amikor felesége észrevette, hogy egy fodrászkellékes üzlet kiadó a használt ruha boltja mellett. Arra biztatta férjét, hogy vágjon bele a vállalkozásba. András, bár sem a szakmát nem ismerte, sem komoly tőkéje nem volt, mégis belevágott, és a Joli Fodrászkellék néven folytatta az üzletet, megtartva a korábbi nevet és vásárlói kört. 

A boltnak a tulajdonosváltás előtt nem volt épp a legjobb a hírneve, de András alázatosságának, szorgalmának és kemény munkájának, illetve a csupaszív és szakmában is jártas alkalmazottaknak hála ez hamar megváltozott.

 

joli_fodraszkellek_csaladi_vallalkozasbol_orszagos_siker

A folyamatos növekedés és fejlődés

Kezdetben a Joli Fodrászkellék a legismertebb fodrászmárkák, például Schwarzkopf Professional, Wella Professionals, Londa, Kallos és Alfaparf Milano Professional termékeit forgalmazta. A kínálat folyamatosan bővült, a szépségipar más területeit is érintve, így a műköröm, masszázs és egyéb szépségápolási termékek is megjelentek az üzletben. A bolt az évek során egyre ismertebbé vált, hála az ügyfélközpontú hozzáállásnak és a magas színvonalú kiszolgálásnak.

 

Fedezd fel a Joli Fodrászkellék teljes kínálatát!

 

joli_fodraszkellek_csaladi_vallalkozasbol_orszagos_siker

A fiatal generáció új lendületet adott a Joli Fodrászkelléknek

2017-ben András idősebb fia, Árpi is csatlakozott a céghez, kezdetben a bolton belüli folyamatok támogatásával segítve a munkát. Emellett mélyen elmerült a fodrász- és szépségipar világában, folyamatosan képezte magát, hogy növelje az eladásokat és oktassa az alkalmazottakat. Legyen szó festett haj ápolásáról, hajvágógépek működéséről vagy a géllakkok titkairól, Árpi mindig pontos és szakmai válaszokkal segítette a vásárlókat. Friss, fiatalos szemlélete jelentős értéket hozott a vállalkozás számára.

2021-ben a fiatalabbik fiú, Bence is csatlakozott a céghez, és a webshop létrehozásán kezdett dolgozni, ami egy ígéretes új fejlődési lehetőségnek ígérkezett. A bolt nem volt felkészülve az online értékesítésre – hiányzott a raktárkezelés, a csomagolási terület és egy dedikált iroda is.

Egy év alatt azonban sikerült kiépíteni a webshopot és a szükséges infrastruktúrát, bár az induláskor még nem volt minden tökéletes. Az első rendelések meglepően magas száma komoly kihívást jelentett, de a kezdeti nehézségek ellenére a webshop gyorsan népszerűvé vált. Bence maximalista, sales- és marketingközpontú szemlélete hamar átalakította a céget. Szerencsére András és Árpi is támogatták ezt a fejlődési folyamatot.

 

joli_fodraszkellek_csaladi_vallalkozasbol_orszagos_siker

Innováció és marketing – a Joli Fodrászkellék TikTok sikere

A Joli Fodrászkellék nem csupán egy hagyományos fodrászkellékes üzlet, hanem egy modern, marketingközpontú vállalkozás is. Árpi és Bence rájöttek, hogy a digitális marketing elengedhetetlen a versenyelőny megszerzéséhez, így elkezdtek videós tartalmakat gyártani TikTokra és más platformokra. 

Árpi a kamerák előtt szerepelt, Bence pedig a háttérben, a videók technikai megvalósításáért felelve dolgozott. Közösen ötleteltek, és többféle tartalmat kipróbáltak, míg végül rátaláltak a máig sikeresen működő koncepcióra: a fodrászok és a lakosság szakmai oktatására, fűszerezve humorral és szórakoztató elemekkel.

Az oktatásra kiemelt figyelmet fordítanak: többször részt vettek mesterfodrászok képzésein, Árpi számos fodrászkönyvet elolvasott, és rendszeresen konzultál elismert szakemberekkel, hogy a videókban pontos és hasznos információt nyújthassanak.

Céljuk, hogy tartalmaink ne csak szórakoztassanak, hanem értéket is közvetítsenek – minden néző tanuljon valami újat. Ez a marketingközpontú megközelítés annyira sikeresnek bizonyult, hogy 2021 és 2024 között megháromszorozta a cég bevételét.

 

joli_fodraszkellek_csaladi_vallalkozasbol_orszagos_siker

Joli Fodrászkellék: Fókuszban az ügyfélközpontúság

A Joli Fodrászkellék legfőbb prioritása a vásárlói elégedettség. A csapat célja, hogy ne csak minőségi termékeket kínáljanak, hanem szakértői támogatást is nyújtsanak. Ez a hozzáállás tette lehetővé, hogy a cég számos fodrászmárka hivatalos magyarországi disztribútorává váljon.

A Joli Fodrászkellék csapata részt vesz a legnagyobb iparági rendezvényeken, például a Budapest Hair Show-n, a Barber Battle Budapest-en és a Beauty & Business Budapest eseményen, ahol évről évre egyre nagyobb figyelmet kapnak.

 

joli_fodraszkellek_csaladi_vallalkozasbol_orszagos_siker

Joli Fodrászkellék – Célok és jövőkép

A Joli Fodrászkellék nem áll meg a növekedésben. A vállalkozás célja, hogy továbbra is a magyar fodrászipar egyik meghatározó szereplője maradjon, és új, innovatív megoldásokkal még magasabb szintre emelje a vásárlói élményt. A Kovács család elhivatottsága és folyamatos fejlődési vágya biztosítja, hogy a Joli Fodrászkellék neve továbbra is garancia maradjon a minőségre és szakértelemre.

 

Fedezd fel a Joli Fodrászkellék teljes kínálatát!