2022-01-06 11:08:32

Egyedi hajformázó találkozik a játékbabák divatikonjával! - Barbie X L'Oréal Professionnel Steampod 3.0 gőzölős hajformázó

A L'Oréal Professionnel ikonikus SteamPod hajformázója találkozik a piac legváltozatosabban megjelenő játékbabájával, a divatikon Barbie-val. Megmutathatod vele személyiséged, és bármikor megváltoztathatod hajviseleted: a göndörtől és a hullámostól az egyenes hajig bármilyen megálmodott frizura elkészíthető vele.

Álmodd meg! Formázd meg: frizura határok nélkül, a gőz erejével: bemutatkozik a Barbie X SteamPod gőzölős hajformázó

2021 novemberétől elérhető limitált kiadás a Barbie védjegyévé vált rózsaszín árnyalatban kapható az ünnepi időszakra. A Barbie x SteamPod minden hangulathoz alkalmazkodva, végtelen sokféle, egyedi hajviselet megalkotását teszi lehetővé

egyedi_hajformazo_talalkozik_a_jatekbabak_divatikonjaval

Egyedülálló ötvözet a testre szabott divat szemlélet minden személyiség felfedésére. 

A Barbie és a L’Oréal Professionnel Paris hasonló értékeket képviselnek a divat terén, tekintettel arra, hogy mindannyian különbözőek vagyunk. Mind a két márka felkelti a 18 és 35 év közötti korosztály érdeklődését, akiket különösen vonz a divatos frizura és a változatos megjelenés. 

A 110 éve úttörő szemléletet képviselő L’Oréal Professionnel Paris világszerte szolgálja ki a fodrászokat és a haj szerelmeseit. 

Közel 10 éve a SteamPod az első számú gőzölős hajformázó, amely hajtípustól függetlenül gyönyörű frizurát eredményez, miközben megfelelő használat mellett kevesebb károsodást okoz a hajszálakon. 

Változást hozott a haj megszállottjainak életébe, és egy rendkívül keresett, csúcstechnológiát képviselő hajformázó eszközzé nőtte ki magát. A SteamPod gőzölős hajvasaló bármilyen hajtípus esetén segít megmutatni az igazi szépséget, és mindenkiből a legjobbat hozza ki. 

egyedi_hajformazo_talalkozik_a_jatekbabak_divatikonjaval_online

Kollaboráció a divatért: L'Oréal Professionnel X Barbie Steampod gőzölős hajvasaló

Az új Barbie x SteamPod ezért mindazok számára készült, akik a Z generáció tagjai, és hozzászoktak Barbie képzeletéhez, amely 1959 óta arra inspirálja a lányokat és nőket szerte a világon, hogy azok legyenek, amire mindig is vágytak. A hercegnőtől az elnökig, az űrhajóstól a zoológusig. Nincs olyan fal, amit Barbie ne tört volna át, és napjainkban, a 170-nél is többféle különböző megjelenésével a piac legtöbb változatban elérhető játékbabája: változatos bőr-, szem- és hajszínekkel, valamint frizurákkal, eltérő testalkatokkal és öltözetekben kapható, amik közül a lányok válogathatnak.   

A két ikonikus márka együtt ünnepli a divat változatosságát és a minden hangulathoz alkalmazkodó megjelenés játékosságát. Az influenszerek rajonganak a SteamPodért: átlagosan 8 naponta változtatják frizurájukat egyenesről hullámosra, és vissza. Barbie maga is a divatinfluenszer, akit 2,1 millió divatrajongó követ az Instagramon. 

egyedi_hajformazo_talalkozik_a_jatekbabak_divatikonjaval_online

Barbie divatöröksége teljesíti a L’Oréal Professionnel Paris haj iránt rajongó ügyfeleinek igényeit.

A SteamPod, a fodrászok által ajánlott nélkülözhetetlen hajformázó eszköz, a Barbie védjegyévé vált rózsaszín árnyalatban most merész és vidáman nőies. Két évvel az indulás után, és a KARL LAGERFELD márkával való sikeres együttműködés után a L'Oréal Professionnel most a Mattellel együttműködve megalkotja a valaha volt legrózsaszínebb kiadást, a Barbie x SteamPodot.

A nők leginkább a hajuk károsodása miatt aggódnak, amelyet a hajvasalók hője okoz. A gőznek és a beépített fésűnek köszönhetően a SteamPod gőzölős hajvasaló kíméletesebb a hajhoz. Nélkülözhetetlen hajformázó eszköz a megálmodott frizura megalkotásához. Valódi, elköteleződéstől mentes alternatívát kínál a vegyszeres hajkiegyenesítő, hajkisimító és hullámosító eljárásokkal szemben.

A könnyebb és vékonyabb SteamPod 3.0 beépített víztartállyal, forgatható vezetékkel és beépített fésűvel rendelkezik, és jellegzetes rózsaszínű dizájnban készült. Hőálló, rózsaszínű tokban vásárolható meg, melyben egyszerű szállítani. 

A nők a selymesen sima, egyenes hajviselettől a göndör frizuráig bármit elkészíthetnek maguknak a Barbie x SteamPod gőzölős hajvasaló segítségével, ami minden alkalomra megadja nekik a magabiztosságot. 

A Barbie x SteamPod gőzölős hajformázó lehetővé teszi minden nő számára, hogy a gőz erejét felhasználva végtelen sokféle megjelenéssel rukkoljon elő.  

egyedi_hajformazo_talalkozik_a_jatekbabak_divatikonjaval_online

Exkluzív francia hajkezelés a L’Oréal Professionnel-tól

Úttörő szemlélet a fodrászok szolgálatában immár 110 éve. A márkát Eugène Schueller vegyész alapította, aki kifejlesztette a modern, kíméletes hajfestést, és létrehozta a L’Oréal csoportot. A márka elsődleges célcsoportját mindig is a fodrászok jelentették, akik számára a cég szoros partnerkapcsolat kiépítése mellett értékes szakmai tapasztalatokat és csúcstechnológiát képviselő újításokat biztosít. A SteamPod változást hozott a haj megszállottjainak életébe, akik kompromisszumok nélkül kívánják elkészíteni saját maguknak a legkülönfélébb frizurákat. Ez a 10 éve megalkotott eszköz hamarosan a L’Oréal Professionnel Paris legkeresettebb és legtöbb reakciót kapó termékévé nőtte ki magát a közösségi médiában és a vezető webshopokban.

További információkért kattints ide!


egyedi_hajformazo_talalkozik_a_jatekbabak_divatikonjaval_online

Nincs olyan fal, amit Barbie ne tört volna át

„A Barbie-val kapcsolatos filozófiám lényege az, hogy ezzel a babával a kezében egy kislányból bármi lehet, amivé válni szeretne. Barbie mindig is azt képviselte, hogy egy nőnek szabad választási lehetőségei vannak.” – Ruth Handler.

Napjainkban több mint 200 pályafutással a háta mögött tovább inspirálja a lányokat, hogy aknázzák ki határtalan képességeiket. Barbie a lányok felnövekvő generációja számára szélesebb képet mutat a társadalomról azzal, hogy a nők körében tipikusan alulreprezentált foglalkozásokat is bemutatja, és sokféle női szerepre világít rá. Azt üzeni a lányoknak: „Bármi lehet belőletek”. Barbie a megjelenése óta tágítja a határokat, és ébreszti föl a képzelőerőt. A márka egyik legfontosabb értéke, hogy erőt ad a lányoknak: az 1985-ös „Mi, lányok megtehetünk bármit” kampánnyal Barbie célja az volt, hogy bátorítsa a lányokat, higgyenek önmagukban és az álmaikban. „Bármi lehetséges, ha megpróbálom.” 

Ez is érdekelhet: 

Interjú Tóth Márk fodrásszal- a L'Oréal Style & Colour Trophy verseny nemzetközi döntősével

 

BAM Beauty: L'Oréal és Kérastase fodrászat a 13. kerületben

 

Legjobb előtte utána frizura győztese a L'Oréal Professionnel Style & Colour Trophy versenyen- interjú Pályi Bencével

 

Csatlakozz Facebook oldalunkhoz

Online Időpontfoglaló Rendszer és Szalonszoftver Komplex Ügyviteli Megoldásokkal_bwnet

Kövess minket az Instagramon

Online Időpontfoglaló Rendszer és Szalonszoftver Komplex Ügyviteli Megoldásokkal