Álmodd meg! Formázd meg: frizura határok nélkül, a gőz erejével: bemutatkozik a Barbie X SteamPod gőzölős hajformázó
2021 novemberétől elérhető limitált kiadás a Barbie védjegyévé vált rózsaszín árnyalatban kapható az ünnepi időszakra. A Barbie x SteamPod minden hangulathoz alkalmazkodva, végtelen sokféle, egyedi hajviselet megalkotását teszi lehetővé
Egyedülálló ötvözet a testre szabott divat szemlélet minden személyiség felfedésére.
A Barbie és a L’Oréal Professionnel Paris hasonló értékeket képviselnek a divat terén, tekintettel arra, hogy mindannyian különbözőek vagyunk. Mind a két márka felkelti a 18 és 35 év közötti korosztály érdeklődését, akiket különösen vonz a divatos frizura és a változatos megjelenés.
A 110 éve úttörő szemléletet képviselő L’Oréal Professionnel Paris világszerte szolgálja ki a fodrászokat és a haj szerelmeseit.
Közel 10 éve a SteamPod az első számú gőzölős hajformázó, amely hajtípustól függetlenül gyönyörű frizurát eredményez, miközben megfelelő használat mellett kevesebb károsodást okoz a hajszálakon.
Változást hozott a haj megszállottjainak életébe, és egy rendkívül keresett, csúcstechnológiát képviselő hajformázó eszközzé nőtte ki magát. A SteamPod gőzölős hajvasaló bármilyen hajtípus esetén segít megmutatni az igazi szépséget, és mindenkiből a legjobbat hozza ki.
Kollaboráció a divatért: L'Oréal Professionnel X Barbie Steampod gőzölős hajvasaló
Az új Barbie x SteamPod ezért mindazok számára készült, akik a Z generáció tagjai, és hozzászoktak Barbie képzeletéhez, amely 1959 óta arra inspirálja a lányokat és nőket szerte a világon, hogy azok legyenek, amire mindig is vágytak. A hercegnőtől az elnökig, az űrhajóstól a zoológusig. Nincs olyan fal, amit Barbie ne tört volna át, és napjainkban, a 170-nél is többféle különböző megjelenésével a piac legtöbb változatban elérhető játékbabája: változatos bőr-, szem- és hajszínekkel, valamint frizurákkal, eltérő testalkatokkal és öltözetekben kapható, amik közül a lányok válogathatnak.
A két ikonikus márka együtt ünnepli a divat változatosságát és a minden hangulathoz alkalmazkodó megjelenés játékosságát. Az influenszerek rajonganak a SteamPodért: átlagosan 8 naponta változtatják frizurájukat egyenesről hullámosra, és vissza. Barbie maga is a divatinfluenszer, akit 2,1 millió divatrajongó követ az Instagramon.
Barbie divatöröksége teljesíti a L’Oréal Professionnel Paris haj iránt rajongó ügyfeleinek igényeit.
A SteamPod, a fodrászok által ajánlott nélkülözhetetlen hajformázó eszköz, a Barbie védjegyévé vált rózsaszín árnyalatban most merész és vidáman nőies. Két évvel az indulás után, és a KARL LAGERFELD márkával való sikeres együttműködés után a L'Oréal Professionnel most a Mattellel együttműködve megalkotja a valaha volt legrózsaszínebb kiadást, a Barbie x SteamPodot.
A nők leginkább a hajuk károsodása miatt aggódnak, amelyet a hajvasalók hője okoz. A gőznek és a beépített fésűnek köszönhetően a SteamPod gőzölős hajvasaló kíméletesebb a hajhoz. Nélkülözhetetlen hajformázó eszköz a megálmodott frizura megalkotásához. Valódi, elköteleződéstől mentes alternatívát kínál a vegyszeres hajkiegyenesítő, hajkisimító és hullámosító eljárásokkal szemben.
A könnyebb és vékonyabb SteamPod 3.0 beépített víztartállyal, forgatható vezetékkel és beépített fésűvel rendelkezik, és jellegzetes rózsaszínű dizájnban készült. Hőálló, rózsaszínű tokban vásárolható meg, melyben egyszerű szállítani.
A nők a selymesen sima, egyenes hajviselettől a göndör frizuráig bármit elkészíthetnek maguknak a Barbie x SteamPod gőzölős hajvasaló segítségével, ami minden alkalomra megadja nekik a magabiztosságot.
A Barbie x SteamPod gőzölős hajformázó lehetővé teszi minden nő számára, hogy a gőz erejét felhasználva végtelen sokféle megjelenéssel rukkoljon elő.
Exkluzív francia hajkezelés a L’Oréal Professionnel-tól
Úttörő szemlélet a fodrászok szolgálatában immár 110 éve. A márkát Eugène Schueller vegyész alapította, aki kifejlesztette a modern, kíméletes hajfestést, és létrehozta a L’Oréal csoportot. A márka elsődleges célcsoportját mindig is a fodrászok jelentették, akik számára a cég szoros partnerkapcsolat kiépítése mellett értékes szakmai tapasztalatokat és csúcstechnológiát képviselő újításokat biztosít. A SteamPod változást hozott a haj megszállottjainak életébe, akik kompromisszumok nélkül kívánják elkészíteni saját maguknak a legkülönfélébb frizurákat. Ez a 10 éve megalkotott eszköz hamarosan a L’Oréal Professionnel Paris legkeresettebb és legtöbb reakciót kapó termékévé nőtte ki magát a közösségi médiában és a vezető webshopokban.
További információkért kattints ide!
Nincs olyan fal, amit Barbie ne tört volna át
„A Barbie-val kapcsolatos filozófiám lényege az, hogy ezzel a babával a kezében egy kislányból bármi lehet, amivé válni szeretne. Barbie mindig is azt képviselte, hogy egy nőnek szabad választási lehetőségei vannak.” – Ruth Handler.
Napjainkban több mint 200 pályafutással a háta mögött tovább inspirálja a lányokat, hogy aknázzák ki határtalan képességeiket. Barbie a lányok felnövekvő generációja számára szélesebb képet mutat a társadalomról azzal, hogy a nők körében tipikusan alulreprezentált foglalkozásokat is bemutatja, és sokféle női szerepre világít rá. Azt üzeni a lányoknak: „Bármi lehet belőletek”. Barbie a megjelenése óta tágítja a határokat, és ébreszti föl a képzelőerőt. A márka egyik legfontosabb értéke, hogy erőt ad a lányoknak: az 1985-ös „Mi, lányok megtehetünk bármit” kampánnyal Barbie célja az volt, hogy bátorítsa a lányokat, higgyenek önmagukban és az álmaikban. „Bármi lehetséges, ha megpróbálom.”
Ez is érdekelhet:
Interjú Tóth Márk fodrásszal- a L'Oréal Style & Colour Trophy verseny nemzetközi döntősével
BAM Beauty: L'Oréal és Kérastase fodrászat a 13. kerületben
Csatlakozz Facebook oldalunkhoz