PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR munkatársat keresünk
A gyors növekedésünknek köszönhetően a pontos adminisztráció és adat elemzés rendkívül fontos feladat számunkra. Ezeket a feladatokat egy lelkiismeretes, előrelátó, magas színvonalú munkára képes, jól kommunikáló csapat tagra bíznánk.
A legfőbb szakmai kihívás ebben a munkakörben egyértelműen a feladatok precíz és magas színvonalon történő ellátása és egy vezérré fejlődés. A cég rendkívül innovatív, így folyamatosan újabb és újabb projektekbe vág bele, amivel tudni kell tartani a lépést.
FELADATOK
- Számlázás, szerződések vezetése, banki tranzakciók ellenőrzése offline és online
- Vezetők tevékenységének támogatása (naptárak, időpontok egyeztetése, foglalás és figyelmeztetés a fontosabb napi teendőkre)
- Feladatkezelők profi használata (salesautopilot, v. access és excel) felügyelete, ellenőrzése, kimutatások kezelése, összeállítása
- Az iroda vezetése, irodai rendszerek fejlesztése (napi rutin kialakítása az ismétlődő dolgokra)
- Könyvelés összekészítése, elszámolások, kimutatások elkészítése
- Költségvetési, bevételi riportok készítése heti, havi rendszerességgel
- Szerződések előkészítése, számlázás, kintlévőségek nyilvántartása és kezelése
- Irodai beszerzések bonyolítása, eszközök nyilvántartása
- A cég ügyfeleivel való kapcsolattartás szóban és írásban egyaránt
- Csapatépítő foglalkozások, saját szakmai (fodrász, kozmetikus) rendezvények szervezésének proaktív segítése
IDŐBEOSZTÁS
- Heti 20 óra irodai munka
- Hétfő 8 óra, kedd és szerda és csütörtök 4-4-4 óra
- vagy
- Hétfő, kedd 6,6 óra és szerda, csütörtök 4,4 óra
KÖVETELMÉNYEK
Az ideális jelölt már komoly tapasztalattal rendelkezik számlázás területén, rendkívül gyorsan és könnyen tanul meg új dolgokat, és gyorsan feltalálja magát új helyzetekben. Ez a munkakör azok számára ideális, akik szeretnek maguk körül katonás rendet tartani, de emellett lazák is tudnak maradni (oda tudnak figyelni a részletekre), és képesek egy kis cég egyik központi személyévé válni.
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 2 év pénzügyi adminisztratív tapasztalat
- Erős informatikai háttér (haladó felhasználói szinten: access, excel)
- Valamilyen feladat- és dokumentumkezelő szoftver ismerete előnyt jelent
- Angol nyelvtudás előnyt jelent
AMIT KÍNÁLUNK
Hosszú távú biztos szakmai karriert, és fiatalos, családias hangulatú, modern cégkultúrát.
- Versenyképes fizetést
- Vezér szerep egy dinamikusan fejlődő cégben
- Lehetőséget a jövő szakembereinek, üzleti látásmódjuk formálásában
- Az ön által választott képzéseket támogatjuk
- Összetartó csapatot
Munkavégzés helye:
Budapest XIII. kerület, Budapest, Marina Part