INTERJÚ A WELLA PROFESSIONALS NEMZETKÖZI ÉS HAZAI VEZETŐIVEL

MI TÖRTÉNT AZ ELMÚLT EGY ÉVBEN?

A Coty Professional Beauty képviseletében Natalia Lisina, az üzletág kelet-európai vezetője, a Sirowa Hungary Kft. részéről Komjáti Gábor ügyvezető igazgató, Takács Tamás kereskedelmi vezető, Pál Gabriella marketing és oktatási vezető nyilatkoznak.

MI TÖRTÉNT AZ ELMÚLT EGY ÉVBEN? <br />
<br />
A Coty Professional Beauty képviseletében Natalia Lisina, az üzletág kelet-európai vezetője, a Sirowa Hungary Kft. részéről Komjáti Gábor ügyvezető igazgató, Takács Tamás kereskedelmi vezető, Pál Gabriella marketing és oktatási vezető nyilatkoznak.<br />

 

A KÉPEKEN BALRÓL JOBBRA: NATALIA LISINA COTY PROFESSIONAL BEAUTY KELET-EURÓPAI RÉGIÓ ÜGYVEZETŐ, PÁL GABRIELLA SIROWA HUNGARY MARKETING ÉS OKTATÁSI VEZETŐ, KOMJÁTI GÁBOR SIROWA HUNGARY ÜGYVEZETŐ IGAZGATÓ, TAKÁCS TAMÁS SIROWA HUNGARY KERESKEDELMI IGAZGATÓ

 

Közel egy éve, hogy a Coty Professional Beauty azt a döntést hozta, hogy a professzionális hajkozmetikai márkák magyarországi forgalmazási jogát a Sirowa Groupnak adja át. Mit tudhatunk a döntés hátteréről?

NATALIA LISINA: A Cotynál ambiciózus terveink vannak a hosszútávú növekedés biztosítása érdekében, és arra törekszünk, hogy a legjobb, legtapasztaltabb partnerekkel dolgozzunk együtt.  A Sirowa már évek óta disztribútor partnerünk más kelet-európai piacokon, így széleskörű nemzetközi szakértelemmel és tapasztalattal rendelkezik a professzionális hajkozmetikai termékek kereskedelmének menedzselésében.

A csapat tevékenységét számos globális díjjal ismerték már el, a kelet-európai régió egyetlen International Wella Studio Rigában működik, a Sassoon Akadémiával való úttörő együttműködés – mindezek a Sirowa csapat minőségi munkáját bizonyítják. Bízunk benne, hogy ezen felbecsülhetetlen értékű tapasztalatot az új piacokon is kamatoztatni tudjuk és közösen fejleszthetjük a professzionális hajkozmetikai márkákat Magyarországon.

KOMJÁTI GÁBOR: Folyamatosan arra törekszünk, hogy kiváló márkáink és termékeink mellett magas szintű szolgáltatást nyújtsunk a partnereink elvárásainak megfelelően, így mondhatjuk természetes volt a Sirowa és Coty erejének egyesítése. Nagy tapasztalattal rendelkezünk az üzletágban, mely megbízható partnerré tesz bennünket és hisszük, hogy együtt, közösen nagy eredményeket érhetünk el.

 

wella, ghd, sirowa hungary, bwnet

 

Milyen márkák és termék kategóriák tartoznak pontosan a Coty Professional Beauty portfóliójába és mik a Coty globális prioritásai erre a divízióra?

NATALIA LISINA: A termékportfóliónk vezető professzionális haj -és körömkozmetikai márkákat tartalmaz. Professzionális hajkozmetikai márkáink közé tartozik az ikonikus Wella Professionals, mint vezető professzionális hajfesték márka, a System Professional, az ultra személyre szabott presztízs ápoló és formázó márka, a Nioxin, mely vezető szalonmárka a ritkuló haj kezelésében, valamint a Sebastian Professional, Sassoon Professional és a Londa Professional márkák. Portfóliónkban szerepel a GHD, mely az egyik legnépszerűbb formázó család világszerte. Professzionális körömkozmetikai márkánk az OPI, mely elsőszámú szalon körömápoló márka. Arra törekszünk a Coty Professional Beauty-nál, hogy ünnepeljük és kiemeljük a professzionális szépséget, amit márkáinkon és személyre szabott szolgáltatásainkon keresztül nyújtunk a vendégeknek.

 

wella, ghd, sirowa group, bwnet,.

 

Melyek azok a kulcsfontosságú tényezők, melyek napjainkban meghatározzák a professzionális hajkozmetikai üzletágat?

NATALIA LISINA: A könnyű elérhetőség és a személyre szabás két olyan tendencia, amelyek egyre fontosabbá válnak, akárcsak a globalizáció térhódítása. A fodrászipar tökéletesen megérti ezeket a trendeket, mivel a személyre szabás és az egyén figyelembe vétele az, amiről ez az üzletág napjainkban szól. A vendégek emocionálisan kötődnek a termékekhez, illetve mindenki a saját módján szeretné kifejezni a személyiségét és szépségét, az egyén szabadsága egyre nagyobb hangsúlyt kap. A Coty Professional Beauty termékei és szolgáltatásai mind megfelelnek ezeknek az egyre növekvő vendég elvárásoknak. A Wella Professionals szezonális színkollekciója mindig a legfrissebb trendeken alapul, de az OPI is régóta biztosít kivételes és megbízható élményt a köröm szalonokban. System Professional márkánk az Energiakód meghatározással a haj egyedi szükségleteinek megfelelő hajápolási rutint és kezeléseket biztosít a legmagasabb szinten. Ez olyasvalami, amelyet büszkén fejlesztünk tovább.


wella, ghd, sirowa group, bwnet

 

Hogyan értékelné a Coty és a Sirowa Group eddigi együttműködését Magyarországon? Milyen tervek vannak a közeljövőre tekintve?

NATALIA LISINA: Egy összetett átmeneti időszak van a hátunk mögött, de rendkívül büszke vagyok a Sirowa csapatára, akik keményen dolgoztak azon, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsák a partnereinknek, fodrászainknak. Erős és tapasztalt csapatunk van Magyarországon, innovációs ötletekkel és projektekkel, amelyek azt a célt szolgálják, hogy a partnerek nap mint nap érzékeljék és megtapasztalják az előrelépést és fejlődést. Az új, magyarországi raktár és a Wella Studio Budapest indulása tökéletes példák erre. Mindezek tükrében biztos vagyok benne, hogy ígéretes jövő előtt állunk.

KOMJÁTI GÁBOR: Az utolsó pár hónapban egyértelműen kiderült, hogy a Coty és a Sirowa erőinek egyesítésével nincsenek határaink, és a professzionális hajkozmetikai üzletágat még magasabb szintre emelhetjük együtt, Magyarországon. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy megőrizzük azt a törekvésünket, hogy megosszuk a szenvedélyünket, szakértelmünket és víziónkat azáltal, hogy támogatjuk és bátorítjuk azt a kreativitást, mely az álmokat valósággá váltja. Amellett, hogy erős portfólióval, szolgáltatásokkal és szervezeti felépítéssel rendelkezünk, a Coty és a Sirowa őszintén és mélyen hisz az emberi erőforrás hatalmas erejében, éppen ezért kimagasló tapasztalattal rendelkező kollégákkal dolgozunk minden területen, akik szenvedélyesen hisznek a márkáinkban és értékeinkben. Az erős portfólió és a legjobb csapat kombinációja egy olyan „win-win” szituáció, melynek gyümölcsét fodrász partnereink és vendégeik egyaránt élvezhetik. Közös célunk a jövőben, hogy a partnereinket a legmagasabb szinten szolgáljuk ki, valamint maximálisan támogassuk őket az üzleti céljaik megvalósításában.

 

wella, sirowa group, ghd, bwnet

 

Melyek azok a legerősebb tényezők, melyek a Sirowa Hungary csapatát sikeressé teszik?

TAKÁCS TAMÁS: Az értékesítés, marketing és oktatás a mágikus háromszög a cégünknél. Minden egyes csúcsa rendkívül fontos, egyik sem létezne a másik kettő nélkül. Erős disztribúciós hálózattal rendelkezünk és azon dolgozunk, hogy ezt folyamatosan növeljük. Magyarországi raktárunk a hetekben megkezdte működését, a logisztikai csapat valamennyi tagja azon dolgozik időt és energiát nem kímélve, hogy zökkenőmentes kiszolgálást biztosítsunk partnereink részére. Értékesítési csapatunk üzletági tapasztalattal rendelkező kollégákból áll, akik kiváló szakmai ismeretekkel rendelkeznek ezen a területen és a fodrászok maximális bizalmát élvezik. Annak ellenére, hogy tapasztalt szakemberekkel dolgozunk, a folyamatos fejlődés elengedhetetlen, hogy még sikeresebbek legyünk. Ehhez a Coty kiváló képzési modulokat biztosít, rendszeresen veszünk részt nemzetközi képzéseken, illetve folyamatosan belső oktatásokat tartunk. Ezek együttesen biztosítják a csapat minden tagjának a fejlődését.

PÁL GABRIELLA: Egyedülálló, magas szintű oktatási modellel rendelkezünk, amely világszerte elismert a fodrász közösségben. Ez nem csak egy séma, ami másolható. A recept egyszerűnek tűnhet, de a megvalósításában mégis egyediek vagyunk. Az oktatói csapatunk minden egyes tagja szenvedélyesen elkötelezett a márkáink és értékeink iránt. Mindannyian szívből és teljes elköteleződéssel dolgozunk, hogy a legjobbat hozzuk ki magunkból. Ez teszi a Wella családot egyedülállóvá, de ezt csak akkor lehet megtapasztalni, ha a részese vagy. Elkötelezettség, magas szakértelem, együttműködés, egymás tisztelete és az előre tekintő gondolkodásmód - ezek a legfontosabb tényezők az oktatási szolgáltatásunk kialakításában, melyek együttesen teszik partnereinket napról napra sikeresebbé.

 

wella professionals, ghd, sirowa group, bwnet

 

Milyen fontos projekek vannak folyamatban? Várhatunk bármilyen újdonságot a közeljövőben?

TAKÁCS TAMÁS: Több „rakétánk” is van, melyek egy részét már elindítottuk, másik részét az előttünk álló időszakban fogjuk aktiválni. Partnereink rengeteg újdonságra számíthatnak, amelyek új szolgáltatásokat és mérföldköveket biztosítanak a vendégeknek a szalonokban. Kulcsfontosságú volt a Wella Studio Budapest megnyitása, mely június 1-én hivatalosan is megnyitotta kapuit, várjuk a fejlődni vágyó fodrászokat képzéseinken.

PÁL GABRIELLA: A partnereink már nagyon várták a Wella Studio Budapest megnyitását, akárcsak a Sirowa csapata. Szívmelengető érzés volt napról napra nyomon követni a fodrászat otthonának és szívének alakulását, nehéz szavakba önteni ezt a fajta élményt nekünk, akik a részesei voltunk. A partnereink egy gyönyörű, trendi, és menő környezetbe léphetnek majd be, de a megjelenésen kívül, fő célunk egy olyan légkör kialakítása is volt, ahol a partnereink otthon érezhetik magukat, a Wella és Sirowa család tagjaiként. Természetesen a márkához hűen széleskörű oktatási programot biztosítunk, különböző szinteken és témákban, egy teljesen új megközelítéssel és felépítéssel, még több interakciós játékkal. Ennek megvalósításához természetesen egy elkötelezett oktatói csapat is elengedhetetlen.  Képíró Tamás továbbra is az oktató csapat oszlopos tagja, ezen felül új, fiatal és tehetséges arcokkal is bővült oktatói csapatunk. Valamennyien kiemelkedően sikeresek a szalonjaikban, kiváló szakmai háttérrel rendelkeznek és a szakma és márkáink iránti erős elkötelezettséggel bírnak. Fontos szempont az is, nyitottak arra, hogy megosszák a sikerük titkát a fodrász kollégákkal. Hamarosan sok-sok Wella csillag fog tündökölni az égbolton, ebben biztosak lehetünk.
 

Mi a fő üzenet a magyar partnerek részére?

NATALIA LISINA: Örülünk, hogy új szakembereket köszönthetünk a Wella család tagjaiként, és értékeljük a magas elköteleződést a márkáink iránt. A fodrászok mindig a szívünkben maradnak mindazért, amit teszünk, és kulcsfontosságú célunk az, hogy a fodrászok számára első számú partnerré váljunk.

TAKÁCS TAMÁS: Az első és legfontosabb, hogy megköszönjük a partnereinknek a márkáink iránti hűségüket és elkötelezettségüket, valamint azt a tényt, hogy szeretettel fogadták a Sirowa csoportot a magyar piacon.  Olyan hatalmas támogatást, nyitott, támogató gondolkodásmódot és szeretetet tapasztaltunk a fodrász közösségtől, amelyet korábban el sem tudtunk volna képzelni. Izgalmas, kihívásokkal teli időszak van mögöttünk, de a Sirowa és a Coty garantálja, hogy a változások mindenki számára gyümölcsöző eredményt fognak nyújtani hosszútávon. Küldetésünk, hogy a fodrászok legjobb üzleti partnereivé váljunk a márkáink magas teljesítményén és szolgáltatásunk magas minőségén keresztül.

 

A cikkben megjelent fotókat Jenei Ferenc és Bencze Zoltán készítették.

fodraszat budapest, fodraszat, fodrászkereső, bwnet, szalonszoftver, online időpontfoglalás

 

Kövess minket a Facebook is!

 

BWNet Magyarország