A Valentin nap hatalmas marketing bónusz szalonodnak és kiváló lehetőséget kínál értékesítésed növeléséhez.
Nem engedheted meg magadnak, hogy kimaradj!
Gyors online marketing ötletek Valentin napra szépségszalonoknak
Szeretnéd, hogy valentinnapi kínálatod, promóciód és csomagjaid kitűnjenek?
Kezdd a szalon weboldalával!
Tehát inspiráld őket.
Hozz létre egy külön oldalt a weboldaladon, amely bemutatja ajándékötleteidet, és hirdesd a szalon ajándékkártyáit is!
Fontos, hogy tudd, ki a célcsoportod!
Valentin napon a legtöbbször férfiak ajándékozzák meg kedvesüket, vagy nők készülnek a romantikus estére egy kis megszépüléssel. Tehát hirdetéseidet többféleképpen érdemes megszövegezned!
Tipp:
Ne szégyenlősködj. A vendégek nem költenek szolgáltatásaidra, termékeidre, ha nem tudják, mit kínálsz. Akkor másnál fogják elkölteni pénzüket. Tehát hivatkozz weboldaladra minden lehetséges alkalommal - hírlevélben, a hirdetésekben és a közösségi médiában.
A 80:20-as szabály - Valentin napi marketing ötletek
Valószínűleg a leggyakoribb hiba, amit a szalonok tulajdonosai elkövetnek a közösségi médiában az az, hogy túl sok akciót és szolgáltatást posztolnak!
E-helyett inkább alkalmazd a 80:20-as szabályt.
A közösségi bejegyzéseid 80% -a legyen tele tippekkel, szórakoztató és hasznos információkkal, és csak a bejegyzéseid 20% -a szóljon értékesítési üzeneteidről.
Tipp:
Nyerd meg követőidet egy kis romantikázással:
-
Ossz meg romantikus frizura vagy sminktippeket
-
Indíts beszélgetést követőiddel arról, hogy hogyan készülnek a szerelmesek ünnepére
-
Kérdezd meg őket, hogy milyen tanácsot adnának azoknak, akik egyedül vannak Valentin napon
Valentin napi szalon promóciók egyszerűen
Partnerprogramok
Itt egy gyors és egyszerű módja, hogy fejleszd ajándékaid és szalonod marketingjét!
A Valentin nap a legjobb lehetőség, hogy összefogj a hasonló gondolkodású helyi üzletekkel és testreszabott csomagokat, promóciókat készíts velük – valamit ami azt kiabálja:
„A kedvesed megérdemli a törődést Valentin napon!”
Menj biztosra, hogy ez egy nyereséges kapcsolat legyen mindkét üzlet számára. Előre egyezzetek meg arról, hogy hol, kinek és hogyan értékesítitek a közös csomagot.
Például megegyezhettek abban, hogy mindketten…
-
Hirdetitek a Facebook-on vagy Instagramon
-
Ugyanazt az #Valentin napi hashtag-et használjátok
-
Belerakjátok a hírleveletekbe
-
Az üzletben értékesítitek
-
Kiposztoljátok Facebookra
Szalon marketing ötlet férfiaknak Valentin napra
Gondolom, a szalonodban a vendégek nagy többsége nőkből áll, ezért a férfiakat nehezebben tudod a promócióiddal elérni.
Válassz partnernek egy túlnyomó részt férfi ügyfelekkel rendelkező helyi üzletet, hogy egy friss célközönségnek mutathasd meg promócióid.
Az edzőtermek, férfi ruhaboltok, éttermek, sport klubok ígéretes jelöltek.
Sikeres volt a Valentin napi promóciód?
Ha vége a Valentin napnak, érdemes számotvetned, hogy vajon mennyire is voltak sikeresek a kampányaid.
Ne legyél túl szigorú magaddal!
A Valentin nap legalább olyan kiemelt időszak az évben marketing szempontból, mint az anyák napja vagy a black friday. Ennek köszönhetően a csapból is a Valentin nap folyik!
Ebben a hihetetlen versenyben nem az a cél, hogy a Valentin napi promóciókból teljen meg a naptárad, hanem az, hogy Te ugyanúgy ott legyél a marketing vérkeringésben, mint a konkurenciáid!
Hogyan járulhat hozzá a BWnet online időpontfoglaló program a sikeres Valentin napi kampányodhoz?
-
ha nincs weboldalad, tudod a BWnet profilodat is landing oldalként használni, ahová a szolgáltatások, aktuális Valentin napi promóciók leírását is feltöltheted
-
vendéged és Te is kaptok automatikus sms-t és emailt a beérkező foglalásokról
-
az érkezést megelőzően vendéged emlékeztető sms-t kap a foglalásról
-
BWnet profilodon használhatsz Valentin napi borítóképet, hogy felhívd a figyelmet promócióidra
-
a BWnet üzelőfalon is kiposztolhatod Valentin napi ajánlataidat, hogy több vendéget elérhess
-
Ma már egy modern szalonban elengedhetetlen az azonnali, online bejelentkezés lehetősége! A vendég figyelmét ugyanis nagyon könnyű elveszíteni, ezért ha a közösségi média felületeiden, vagy weboldaladon kereszül sikerül felkeltened az érdeklődését ajánlatoddal, azonnali lehetőséget kell biztosítanod neki a bejelentkezésre!
Használd ki a BWnet online időpontfoglaló programjában rejlő lehetőségeket!
BWNET DÍJMENTES PRÓBAVERZIÓ!
PRÓBÁLD KI 10 NAPIG (kattints)
Mit kell tenned, hogy neked is legyen egy Bwnet profilod?
-
lépés: Regisztrálj weboldalunkon 10 napos, ingyenes próbaverziónkra!
-
lépés: Miután regisztráltál ingyenes próbaverziónra, 5 levélben oktatóanyagot küldünk neked, melyek lépésről-lépésre végigvezetnek a további teendőiden, és segítenek, hogy megismerd a rendszert.
-
lépés: Tesztelj! Tesztelj! Tesztelj! Használd ki a Bwnet online időpontfoglaló program minden fukcióját, ismerd meg minden előnyét!
-
lépés: Ha lejárt a próbaverziód 10 napos időszaka, felvesszük veled a kapcsolatot! Elmondhatod nekünk tapasztalataidat, és amennyiben tetszett a rendszer, és szeretnéd továbbra is használni, küldünk neked egy ajánlatot.
Kövess minket Facebookon is!