Modellek szépségtitkai

A kifutókon masírozó modelleket nem csak a bemutatók alatt, de utána is mindig ragyogónak és makulátlan külsejűnek látjuk. Most elárulják, mi a titka ragyogó szépségüknek.

<p>A kifutókon masírozó modelleket nem csak a bemutatók alatt, de utána is mindig ragyogónak és makulátlan külsejűnek látjuk. Most elárulják, mi a titka ragyogó szépségüknek.</p>

Iman

Az én szépségtippem a bronzosító. Akár világos, akár sötét a bőröd, viselj bronzosítót! Tegyél az almácskáidra és oda, ahol általában először fog meg a nap. Így mindig úgy fogsz kinézni, mint, aki most jött Ibizáról.

 

Carolyn Murphy

Az én szépségtippem, hogy rengeteg vizet kell inni, hiszen ez belülről hidratál. Jó lenne, ha többet tudnék edzeni, de sajnos nem vagyok fanatikus. A lassabb, lágyabb mozgásformákat szeretem, mint a hosszú séták, a jóga, vagy a kocogás.

 

Fei Fei Sun

Tegyél fel egy kis szempillaspirált, emeld ki a szemöldököd és az ajkaidról se feledkezz meg. A Chanel szempillaspirálja a kedvencem, mert az a legfeketébb, amit valaha is próbáltam. Az ajkaimra csak ajakbalzsamot teszek, a szemöldököm átfésülöm és ha kell porral utána igazítok. Ezektől frissnek, fitalanak és természetesnek érzem magam.

 

Liu Wen

Imádom a vörös ajkakat! Ha valakivel találkozom, mindig az ajkát nézem meg először. Szóval a rúzs nekem nagyon fontos. A vörös különösen, szerintem ez az árnyalat az ázsiai nőknek nagyon jól áll, mert kiemeli a bőrük és a hajuk színét. A rúzst a legkönnyebb használni, csak felteszed és máris más lesz a megjelenésed, ha meguntad letörlöd és jöhet a következő szín.

 

Hilary Rhoda

A legfontosabb az elegendő alvás. Szeretek korán lefeküdni, átlagban legalább 7 órát alszom. E mellett minden nap edzek, a sport jót tesz a testi-lelki egyensúlyodnak is.

 

Joan Smalls

Rengeteget hidratálok! Különböző szérumokat és hidratálókat használok az arcomra reggel és este. A nappali krémemnél fontos szempont, hogy legalább 15-ös fényvédőt is tartalmazzon. Sportban mindenevő vagyok, szeretem a boxot, a kardiózást és a pilatest is, általában ezeket mixelem. Ha tehetem, minden nap sportolok, ha sok az elfoglaltságom, akkor is megpróbálok kétnaponta legalább 30 percet szakítani a mozgásra.

BWNet Magyarország